Konferencelokale

Hvor skal du holde din næste konference?

Derfor skal du holde konference på et hotel

At afholde en konference er vigtigt, hvis du har en større virksomhed. Det giver mulighed for at mødes på tværs af afdelinger og udveksle nyttig viden. Derudover er det med til at styrke følelsen af sammenhold i virksomheden, når man får sat ansigt og stemme på de forskellige mennesker, som man arbejder sammen med. Fagligt og socialt er konferencer altså et stort plus.

Når I skal afvikle en konference, er det oplagt, at I indlogerer jer på et hotel. Mange hoteller stiller lokaler til rådighed, som I kan benytte jer af. På hotellet er der desuden overnatning og bespisning lige inden for rækkevidde. Alt er dermed samlet under et tag, hvilket gør det nemmere for alle deltagere.

Fredericia – den perfekte destination for konferencen

Det er en rigtig god løsning at holde konference i Fredericia. Det er det, fordi Fredericia ligger dejligt centralt i Danmark. På den måde danner det et godt samlingspunkt, hvis folk kommer fra forskellige dele af landet. Alle deltagere får dermed følelsen af, at I mødes på midten, hvilket skaber et godt udgangspunkt for resten af konferencens forløb.

Besøg Hotel Fredericia

På Hotel Fredericia er du og dine medarbejdere sikret en god forplejning. Hotellet går op i at gå den ekstra mil for de besøgende, så I vil få de bedst mulige omgivelser for jeres forretningsmøde. Hotel Fredericia tilbyder derudover gode erhvervsrammer, som I kan gøre brug af. Hotellet har et konferencecenter med plads til hele 230 personer, hvor der selvfølgelig er trådløst internet. Desuden er der mindre mødelokaler og grupperum, som I kan benytte, hvis der indgår gruppearbejde i konferencens program.