NOS A/S forhandler professionelt løfteudstyr

Her finder du professionelt løftegrej til industri og erhverv

Nos A/S tilbyder fra sin lokation i Horsens et meget dybt sortiment af løftegrej i form af bl.a. øjebolte, svirvler og anoder til mange forskellige brancher. Hvis virksomheden ikke har det efterspurgte løftegrej på lager, har Nos A/S sit eget riggerværksted, hvor det efterspurgte produkt kan produceres. I virksomhedens sortiment findes bl.a. stålwire, løftegrej og surring. Nos’ produkter finder anvendelse i en lang række sammenhænge såsom til undervandsbrug og løft af vindmøller og andre tunge emner. Virksomheden leverer altid produkter i højeste kvalitet samt fleksible løsninger til det pågældende erhverv uanset hvilken form for løfteopgave, der er tale om. Øverst på Nos A/S’ prioritetsliste er at levere grej, der kan sikre et sikkert løft og står altid til rådighed, hvis du mangler en ekspert inden for dette område, der har utrolig stor know-how. Derudover er Nos A/S også medlem af Kranbranchen, hvilket betyder, at de er certificeret i henhold til kranbranchen og besidder derfor den nyeste viden inden for lovgivning og krav.

Om Nos A/S

Nos A/S er en dansk virksomhed, der har eksisteret i over 10 år. Virksomheden blev stiftet af Claus Jensen og Tom Kloster Fyllgraf på et lille kontor i Horsens og har siden da ekspanderet til at være en virksomhed med 10 medarbejdere samt 2000 kvadratmeter plads fordelt på lager og kontor.

Kunden er altid i fokus

Med den store erfaring, Nos A/S har inden for branchen for løftegrej, ved virksomheden, at det kan koste kunden dyrt, hvis produktionen forsinkes, hvorfor tid er en altafgørende faktor, når det kommer til at gøre arbejdsprocessen konsistent. Af denne grund reagerer Nos A/S meget hurtigt, hvis der opstår problemer med noget udstyr og har den fleksibilitet, der er ideel for at komme tilbage på sporet så hurtigt som muligt. Derfor skal du ikke tøve med at kontakte Nos A/S, hvis du har problemer inden for denne branche, da virksomheden med garanti kan hjælpe dig.

Derudover brander Nos A/S sig også på at være den ideelle samarbejdspartner, når det kommer til rådgivning og eftersyn af udstyr. Virksomheden tilbyder at komme og teste, om produkterne i form af stålwirer, surring og løftegrej lever op til de lovmæssige krav. Virksomhedens testbil er udstyret med adskillige standardreservedele, og Nos A/S er derfor i stand til at udskifte slidte dele på udstyr, ofte i forbindelse med service eller eftersyn.

Af det nedenstående kan du se en oversigt over de produkter, som Nos A/S har i sit sortiment:

• Stålwirer
  • Sjækler
  • Øjebolte
  • Tovværk
  • Løfteåg
  • Surringer
  • Kædetaljer
  • Og meget andet

24 timers service

Nos A/S tilbyder personlig service 24 timer i døgnet, da virksomheden netop forstår vigtigheden af, at alt fungerer som det skal. Dette eksemplificerer virksomheden ved altid at være tilstede, når der opstår et problem hos en kunde.

Nos A/S har primært kunder omkring Horsens, Hedensted, Vejle, Silkeborg og Aarhus, men geografi er til grund for virksomhedens store fleksibilitet ingen begrænsning, så uanset din lokation skal du ikke tøve med at kontakte Nos A/S, hvis du har et problem, der ligger inden for deres kompetenceområde.