Her finder du et professionelt murerfirma i Thisted og Thy

Her finder du et professionelt murerfirma i Thisted og Thy

Dahl og Gravesens Murerfirma ApS er det professionelt murerfirma, der har meget brede kompetence inden for diverse mureropgaver. Med sit høje faglige niveau indtager virksomheden store som små opgaver inden for denne branche. Uanset om det er en opgave i forhold til reparation og ombygning, en rørskade, opmuring eller fugning af en tilbygning, tilbyder virksomheden den hjælp, som du har behov for.

Geografisk tager Dahl og Gravesens Murerfirma typisk opgaver ind i Thisted- og Thy-området.

Her fremgår en oversigt over de opgaver, som virksomheden typisk beskæftiger sig med:

• Tilbygning
  • Nyt badeværelse
  • Nybyggeri
  • Vandskuring
  • Støbning
  • Reparationer
  • Opmuring

Dette er kun nogle af de opgaver, som virksomheden er dygtige inden for.

Tilbygning

Hvis du står og mangler en professionel samarbejdspartner i forbindelse med dit tilbygningsprojekt, så har Dahl og Gravesens Murerfirma medarbejdere høj kundetilfredshed, og du kan altid være sikker på, at dine ønsker kommer i første række.

Her det nedenstående kan du se de opgaver, som virksomheden har stor erfaring med:

• Murertilbygning
  • Sokkel
  • Udestue
  • Garage
  • Fugning

Uanset hvilken er de ovenstående opgaver, der er tale om, bliver arbejdet udført med stor gennemsigtighed og med dine ønsker i mente, hvorved murervirksomheden altid sikrer en høj kundetilfredshed.

Renovering

Når det kommer til et hus’ badeværelse, ved Dahl & Gravesens Murerfirma godt, at dette rum har en stor betydning for helhedsindtrykket af boligen, hvorfor de besidder store kompetencer, når det kommer til nybygning og renovering af badeværelse. Om end der er tale om lægning af nye fliser, eller badeværelset skal totalrenoveres, er virksomheden klar til at hjælpe. Resultat bliver altid lige efter dit hoved, da virksomheden i lige så høj grad som dig ønsker, at badeværelset bærer præg af et godt håndværk.

Vandskuring af huset

Hvis du ønsker, at dit hus skal have et rustikt udtryk, har Dahl & Gravessens stor erfaring med vandskuring. Før selve vandskuringen finder sted bliver murens overflade inspiceret og fugtigheden målt, hvilket sikrer, at muren godt kan holde til denne form for behandling. Til selve skuringen bruger murerfirmaet markedets bedste vandskuringspuds, der typisk er grå eller hvid, men trods det anbefales det alligevel, at huset males efterfølgende, hvorved man opnår den smukkeste løsning og den bedste holdbarhed.

Nybyggeri

Når du skal have opstartet et helt nyt byggeri, kan det godt være uoverskueligt, men hvis du vælger Dahl & Gravesens Murerfirma til at være en del af processen, kan du med ro maven se til, mens processen er i gang. Virksomheden står med 8 medarbejdere, der er yderst motiverede og kompetente til at udføre opgaven, om end der er tale om et lille eller stort projekt. Derudover er en er hjørnestenene i Dahl & Gravesens Murerfirma værdisæt, at effektivitet og kvalitet godt kan hænge sammen, og du kan derfor være sikker på, at virksomheden i højeste grad vil bestræbe sig på at levere et stykke kvalitetsarbejde inden for den aftalte tid.

Kontakt Murerfirmaet

Hvis du i Thisted-området, f.eks. i Thy eller Hansholm, mangler en murer i forbindelse med dit nybyggeri eller andet, kan du kontakte Dahl & Gravesens Murerfirma på telefonnummeret 40 85 54 08 eller på mailadressen murer@dahl-gravesen.dk