Har du brug for en glarmester?

Har du brug for en glarmester?

Med en glarmester kan du få hjælp til det meste glasarbejde, stort som småt. Men hvis du er i tvivl om, hvilke opgaver, du egentlig kan spørge en glarmester om, kommer her nogle af deres hovedopgaver.

Skift af bilrude

Hvis du har været så uheldig at få et stenslag i din forrude i bilen, eller du helt skal have skiftet ruden, så kan en glarmester hjælpe dig. Det gælder uanset, om det er på din personbil, varevogn, bus eller din lastbil. Hvis du får et stenslag, kan en glarmester i de fleste tilfælde reparere ruden, så den ikke skal udskiftes. Hos Glarmestre Carl Petersen og søn er vi eksperter i at skifte bilruder, og vi gør det indendørs i vores montagehal med gode forhold, så du hurtigt kan komme ud på vejen igen.

Skift dine vinduer og døre

En glarmester kan klare det hårde arbejde for dig og skifte dine vinduer og døre, mens du slapper af. Der leveres døre og vinduer af høj kvalitet og til præcis de mål, du ønsker. Hvis du skal have skiftet mere end bare ruderne, kan vi også klare den. Vi kan udskifte karmene og erstatte dem med nogle nye. Alt efter hvilket materiale du vælger, kan du undgå at skulle vedligeholde dine døre og vinduer før om meget lang tid.

Løsninger til det hele.

Din glarmester kan klare dine store og små glasopgaver. Det kan være indramning af dine billeder, så du nemt kan hænge dem op på væggen, eller hvis du ønsker glasvægge i ægte New Yorker-stil, kan din glarmester også klare det. Glasvægge er gode til at inddele dine rum, uden at det påvirker lysindfaldet eller får rummet til at virke mindre. Du kan også få hjælp til at sætte en glasvæg op på dit badeværelse til at danne et rum i din bruseniche, både matteret eller blankt glas. Hvis du ønsker at optimere dit energiforbrug derhjemme og vil investere i termoruder, kan du også kontakte glarmesteren for denne opgave. Med termoruder kan du med flere lag i vinduet spare på varmen derhjemme og samtidig gøre noget godt for miljøet.