Gør haven sommerklar med en anlægsgartner

Gør haven sommerklar med en anlægsgartner

Hvis haven har vokset sig høj og stor, og du ikke selv har lyst eller mulighed for at gøre noget ved den, kan du kontakte en anlægsgartner, og få ham eller hende til at hjælpe dig med at få styr på haven igen.
Efter en lang vintersæson, begynder haven så småt at komme til live i foråret, hvor det også bliver tydeligt, hvad der skal gøres. Det kan være det bare er hækken der trænger, eller også har du en stor plan for, hvordan din have skal se ud. Her kan du få hjælp af en anlægsgartner til at hjælpe dig, uanset hvor stort eller lille dit haveprojekt er.

Hvilke arbejdsopgaver har en anlægsgartner typisk?

Uddannelsen som anlægsgartner tager 4,5 år, hvor der veksles mellem praktik og skoleforløb. Når du kontakter en uddannet anlægsgartner, er du sikret en professionel fagperson til dine udendørsarealer.

En anlægsgartner arbejder på udendørs arealer med enten grønne eller grå områder. En grå anlægsgartner arbejder typisk med sten, anlægning af indkørsler, trapper og støttemure, men kan også mange andre ting. En grøn anlægsgartner arbejder med alle de grønne opgaver, og typiske arbejdsopgaver er at lægge rullegræs, klippe hæk, klipning eller trimning af træer og buske, grønne tage og generelt vedligehold af grønne områder.

Få en erfaren anlægsgartner

Hvis du bor i Stenløse eller omegn og gerne vil have styr på haven, have fældet det store træ eller have anlagt en terrasse, så kan du kontakte STV-Maskinservice og anlægsgartner. Her tilbydes anlægsarbejde til private, erhverv og det offentlige, og med store maskiner til rådighed, er der ikke de opgaver, der er for store. Der er altid fokus på kvalitet og service, og på at yde et godt arbejde for kunderne. Kontakt STV-Maskinservice og anlægsgartner for mere information og tilbud på dine anlægsgartneropgaver.