Forhandler af massagebrikse i høj kvalitet

Forhandler af massagebrikse i høj kvalitet

Professionel forhandler af kvalitetsbrikse til massage

I Danmark er én af de største årsager til sygemelding smerter i ryg, lænd og nakke. Alt for mange døjer med rygsmerter og har desværre også udfordringer med at finde behandling, der kan løsne op for dem. Som behandler, hvad end det foregår privat eller professionelt, fungerer godt udstyr og massagebrikse af høj kvalitet som fundamentet for gode behandlinger.

Kilden er en professionel forhandler af massagebrikse og bidrager til, at du og alle andre, der er prægede af rygsmerter kan få den rigtige massagebehandling. Udover at være én af Skandinaviens førende forhandlere inden for salg af massagebrikse, tilbehør, massagestole og meget andet, har Kilden siden deres stiftelse været centrum for uddannelsen af professionelle healingsmassage- og samtaleterapeuter, der går ind under RAB-godkendelsen.

Særligt udvalgte produkter sikrer høj kvalitet

Hos Kilden har du ikke kun at gøre med forhandlere, der gerne vil sælge dig sine produkter. Kildens kvalitetssikring baserer sig nemlig på, at de selv anvender deres massagebrikse og tilhørende produkter, hvorfor de tilbyder en kvalitet, de om nogen selv kan stå inde for. Dermed fungerer Kilden som eksperter lige såvel som forhandlere, hvilket deres mere end 25.000 tilfredse købere over de sidste 30 år også kan bekræfte.

Har du brug for rådgivning i, hvilken type massagebriks, du skal bruge, eller har du brug for massageprodukter uden bestemte stoffer i, kan du da med fordel række ud til Kilden og få svar på dine spørgsmål. Desuden får du ved køb af langt de fleste af Kildens Massagebrikse 5 års garanti.

Topkvalitet til fornuftig pris

Kilden, der i 1989 blev stiftet af Jørgen Warming og Inga-Clara Lepke, tilbyder et stort udvalg af alt det, der er nødvendig for at kunne lave gode healende og afslappende behandlinger. Kvaliteten, der er bygget på mere end 30 års erfaring, skinner både igennem på de mange produkter, der føres samt den personlige rådgivning, ejerne tilbyder. Kilden leverer sine produkter fra deres eget lager i Danmark, så du kan få din nye massagebriks lige til døren. Er du endnu i tvivl om, hvilken type massagebriks, du skal vælge, kan du altid kigge forbi Kildens imponerende showroom, hvor du med egne hænder kan mærke dig frem til din nye briks.