Handy A/S tilbyder professionel maskinflytning

Få transporteret dine maskiner hos Handy Maskinflytning

Handy Maskinflytning er dit sikre valg

Handy Maskinflytning udfører maskintransport i Danmark og EU. De har eksisteret helt siden 1972, hvor Finn Laursen købte en lastbil og stiftede firmaet. Det vil sige, at firmaet har eksisteret i mere end 30 år. Stadig i dag er firmaet ejet af Finn Laursen og sønnen Tommy Laursen. Siden stiftelsen er forretningen vokset stødt, og de er i dag omkring 15 ansatte. Firmaet er i dag en moderne virksomhed med en moderne personalepolitik, hvor personalet har stor medbestemmelsesret.

De vægter kvalitet og erfaring højt, og derfor er deres mandskab nøje udvalgt. Det er vigtigt for dem, at deres ansatte har den rette viden og de rette certifikater, og med dette in mente sikrer de dig et stykke arbejde, der er udført af yderst kompetent personale.

Handy Maskinflytning tilbyder

Virksomheden bestræber sig på at klare de fleste opgaver – derfor kan du altid ringe til dem og forhøre dig om en specifik opgave, hvis du står med noget, du skal have lavet.

Blandt andet tilbyder de:

• Flytning af maskiner internt i virksomheden
  • Flytning af maskiner eksternt
  • Transport af maskiner
  • Renrums flytning
  • Flytning af medicinalmaskiner

Eksperter i maskinflytning og maskintransport

Søger du en ekspert i transport og flytning af maskiner, er Handy Maskinflytning det oplagte bud. Med deres mange års erfaring og deres viden om maskiner, kan de klare en hvilken som helst opgave. De er anerkendte af store virksomheder som Novo Nordisk, Postnord, Rockwool og mange flere.

Hvad end du har brug for at få flyttet maskiner internt eller eksternt, klarer de opgaven for dig. Under flytningen er der taget højde for det hele, og de flytter maskinerne ved en såkaldt luftpudeflytning. På den måde tager hverken maskinerne eller gulvet skade under flytningen.

Effektiv maskinflytning og maskintransport

Handy Maskinflytning går op i at flytningen og transporten af maskiner skal gå så effektivt og smertefrit som muligt. I stedet for at skulle skille maskinerne ad og samle dem igen, som de fleste andre firmaer ville gøre, har de teknikker, der gør, at de kan flytte selv de største maskiner på én gang. På den måde undgår virksomhederne, at deres maskiner skal være ude af drift i længere tid end nødvendigt, og chancerne for at dele af maskinerne mistes eller går i stykker mindskes også.

Vælger du at benytte Handy Maskinflytning til transporten af dine maskiner, kan du være sikker på at det foregår under ordnede forhold, og at de overholder alle jeres retningslinjer. Har I for eksempel renrumsmaskiner, tager de alle forholdsregler og overholder alle regler der er i forbindelse med håndteringen af sådanne maskiner.

Virksomheden befinder sig på Sjælland nær Roskilde, men de kører for hele Danmark og i hele EU. Du kan kontakte dem på telefon: 46 35 49 20, eller du kan sende dem en mail på: mail@handyflyt.dk, hvis du kunne tænke dig at høre nærmere eller få et uforpligtende tilbud.