Glade og tilfredse kunder hos MS Tømrer & Gulvservice

Få nyt og flot gulv med gulvafslibning og gulvbehandling

Den bedste gulvafslibning og -behandling af dine trægulve hos MS Tømrer & Gulvservice

Hjemmet er et af de vigtigste, hvis ikke det vigtigste opholdssted i dit liv. Derfor er det afgørende, at du trives i dit hjem, og at dit hjem fungerer. Vedligeholdelse af dit hjem er derfor vigtig. Dette gælder vedligeholdelse af alt fra køkkeninventar til møbler, maling og gulve. Hos MS Tømrer & Gulvservice står medarbejderne klar til at hjælpe dig med enten at istandsætte dine gamle gulve eller lægge nye gulve. Med medarbejdernes mange års erfaring er du sikret godt håndværk i de bedste kvalitetsmaterialer.

MS Tømrer & Gulvservice tilbyder følgende:

• Afslibning – dette gælder alle former for gulve, terrasser, trapper, dørtrin, bordplader m.m.
  • Forskellige former for behandling af gulve med lak, olie, lud, sæbe m.m.
  • Spartling af gulve
  • Polish af linoleumsgulve
  • Slibning af flydebeton

Giv nyt liv til dit gamle gulv med en gulvafslibning og gulvbehandling

Er dit gulv gammelt og slidt, tænker du måske, at det er nødvendigt med et helt nyt gulv. Men faktisk er dette ikke den eneste mulighed. At lægge helt nyt gulv er nemlig både en længerevarende proces og en dyrere løsning, end at nøjes med en gulvafslibning. Og en gulvafslibning er bestemt ikke nogen dårlig løsning. Ved en gulvafslibning slibes de øverste lag af gulvet, hvormed indgroet skidt og slid fjernes. Efter en grundig gulvafslibning bliver gulvet nærmest så godt som nyt igen. MS Tømrer & Gulvservice tilbyder kvalitetssikret gulvafslibning. De stræber efter at slibe så lidt af gulvet som muligt, for på den måde at forlænge gulvets levetid. Jo færre millimeter der slibes af gulvet hver gang, desto flere gange kan gulvet slibes og få nyt liv. Gulvafslibning kan udføres på mange forskellige typer af overflader: alt fra træ til kork, flydebeton og linoleum. Resultatet efter en gulvafslibning vil altid være et nyt og flot gulv, der matcher gulvets oprindelige stand. Efter gulvafslibning behandles gulvet med overfladebehandling, og i denne forbindelse er det muligt at give dit gulv et nyt udtryk, hvis dit hjem trænger til lidt forandring. Der findes mange forskellige typer af gulvbehandling, uanset om du foretrækker lyst eller mørkt gulv. Behandlingerne kan blandes, så et helt unikt resultat opnås. Af overfladebehandlinger er: lakering af gulv med klar, mat eller hvid pigmenteret lak, oliebehandling af gulv med forskellige typer af olie, samt ludbehandling af gulv med sæbe, lak eller olie. Med en gulvafslibning og en gulvbehandling får du således ikke blot et nyistandsat gulv, men også et andet gulv, end det du valgte i tidligere. Professionel gulvafslibning er derfor en ideel løsning til dig, som ønsker at spare penge eller ønsker forandring i dit hjem. MS Tømrer & Gulvservice står altid klar til at vejlede, rådgive og hjælpe kunder, så den helt rigtige løsning kan findes i fællesskab. Virksomheden har allerede mange glade og tilfredse kunder i Mors, Thisted og Thy – og du kan blive den næste!