Erhverv og uddannelse

Erhverv og uddannelse

Change management for din virksomhed

Change management handler, om måden, hvorpå ledere og medarbejdere forberedes på bedste vis til ændringer på arbejdspladsen. Forandring fryder, men mennesket kan have utrolig svært ved forandring, hvis de føler sig overset i processen. Ledere er ikke altid lige gode til at kommunikere struktureringsændringer, nye projekter eller en ny vision. Formår lederen ikke at forberede de ansatte på forandringer, kan det være mere omkostningsfyldt end forventet.

Hvad kan change management kurser hjælpe jeres virksomhed med?

Hjælp fra professionelle konsulenter til bedre håndtering af forandring i virksomheden, kan være med til at få alle ombord under de større ændringer. Konsulenterne arbejder med virksomheden på et teoretisk og praktisk plan. Dette kan gøres ved kurser med fokus mod det enkelte individ eller hele teamet. Afhængigt af, hvilke former for ændringer virksomheden går igennem, bør kurset rettes mod det mest betydningsfulde.

Kursus hos Proacteur

Hos virksomheden Proacteur har de i flere år, ved brugen af internationale værktøjer, hjulpet virksomheder med forandringsledelse. Kurserne i forandringsledelse skal gøre det lettere for ledere og ansatte at tage fat i brugbare værktøjer, når større forandringer på arbejdspladsen hænder. Selvom vi ofte forbinder forandring med noget positivt, så kan nye arbejdsprocesser, nye teknologiske arbejdsmetoder eller omstrukturering være en tung hæmsko. En hæmsko der kan føre til større utilfredsheder og dårlig kommunikation blandt kollegaer. Til Proacteur’s kurser har kurserne til formal at fremme forståelsen for udfordringen og kompleksiteten ved forandring.

Slå dørene op for et change management kursus i jeres virksomhed i dag

Uanset, om jeres virksomhed går imod større ændringer i den nærmeste fremtid, eller udsigterne ikke er til det, så bør I overveje at booke ledere og ansatte ind til et kursus i forandringsledelse. Det vil styrke hele feltet som aldrig før, og samtidig forberede alle på fremtidige ændringer. Nexum Group, som består af den danske og belgiske konsulentvirksomhed, har flere kurser til jeres virksomhed. De giver jer de rette værktøjer til alle fremtidige ændringer og udfordringer, som I kan blive stillet for. Kontakt dem i dag, og vær på forkant med forandring.