AVS Vejsikring tilbyder trafiksikkerhedsprodukter af højeste kvalitet

AVS Vejsikring - Salg og udlejning af vejskilte, færdselstavler og lignende

At færdes sikkert i trafikken er vigtigt – både som fodgænger, cyklist og bilist. Sikker færdsel i trafikken kan være et spørgsmål om liv eller død. Der er mange ting, du selv kan gøre for at øge sikkerheden i trafikken f.eks. i form af reflekser, lys, orientering og overholdelse af færdselsregler. Men først og fremmest er det vigtigt, at trafiksikkerhedsprodukter som f.eks. vejskilte og færdselstavler er til stede og er synlige. Hos AVS Vejsikring vægtes kunder og trafikanters sikkerhed højt. Virksomheden sælger og udlejer en række produkter, som alle medvirker til at optimere sikkerheden i trafikken. AVS Vejsikring stræber efter at finde gode og effektive løsninger, som bidrager til tryghed og sikkerhed hos både kunder og trafikanter. AVS Vejsikring tager deres ansvar alvorligt og sikrer, at deres produkter holder det, de lover.

AVS Vejsikring tilbyder:

- Advarsels- og udrykningslys

- Afmærkningsudstyr

- Afspærringsmateriale

- Byudstyr

- TMA og skiltevogne

- Færdselstavler

- Jernvarer

- Lyssignaler

- Striber

- Trafikkværn

Vejskilte og færdselstavler

AVS Vejsikring tilbyder samtlige godkendte vejskilte og færdselstavler og altid i den bedste kvalitet. Færdselstavlerne er blandt de nyeste CE-mærkede trafiktavler og overholder derfor alle sikkerhedsstandarder. Derfor kan du trygt købe vejskilte og færdselstavler hos AVS Vejsikring. Vejskiltene og færdselstavlerne holder i mange år og er synlige, hvilket kan medvirke til at redde liv i trafikken. Udvalget hos AVS Vejsikring er stort og dækker over bl.a. advarselstavler, vigepligtstavler, forbudstavler, vejvisning, stedsangivelse og påbudstavler. Virksomheden har alt lige fra sikkerhedsskilte til kant- og baggrundafmærkning. Virksomheden både leverer og opsætter skilte, men tilbyder også analyse og planlægning i forbindelse med opsætning af skilte.

Udlejning af trafiksikkerhedsprodukter

Mangler du trafiksikkerhedsprodukter til et vejarbejdeprojekt? Uanset vejarbejdets størrelse og omfang, så har AVS Vejsikring de produkter, som du skal bruge til at udføre vejarbejdet på bedste og sikreste vis. AVS tilbyder udlejning af: færdselstavler, afspærringsmateriele, TMA (truck mounted attenuator), skiltevogne, trafikværn, lyssignaler og perimetersikring. Alle produkter er grundigt testet, hvorfor sikkerheden altid er i top.

Omfattende dækning

AVS Vejsikring består af over 1.100 mennesker fordelt på over 25 steder i Tyskland samt 10 internationale steder. AVS Vejsikrings dækning er derfor omfattende, da virksomheden ønsker at være tæt på alle dens kunder. Dette betyder nemlig, at virksomheden har kendskab til lokale forhold og de specifikke krav i de enkelte regioner