AV Fusion opnår SKI 02.70 godkendelse

AV Fusion opnår SKI 02.70 godkendelse

I 2022 er der udviklet nye aftaler i forbindelse med indkøb af AV-udstyr. Det sker særligt, da der i nyere tid kommer et større og større behov for at indkøbe udstyr til offentlige institutioner som eksempelvis interaktive skærme folkeskoler, projektorer til mødelokaler, skærme til museer og meget mere. De nye aftaler ved navn SKI 02.70 har blandt andet til formål at gøre det nemmere for offentligheden at foretage konkrete indkøb af sådanne produkter hos en bred skare af leverandører inden for dette marked. Aftalen gælder særligt, hvis der er tale om samlede løsninger.

Hvad er SKI 02.70?

SKI 02.70 indkøbsaftalen inden for AV-udstyr gør det nemmere for offentligheden at indkøbe forskelligt udstyr af mere miljøvenlig karakter. Foruden de samlede løsninger, anvendes aftalen også, når det pågældende behov ikke kan opfyldes inden for den fællesoffentlige rammeaftale. Samtidig er der med den nye aftale fokus på bæredygtighed, således at offentlige institutioner i højere grad vil have mulighed for at kunne prioritere bæredygtige produkter inden for AV-udstyr. Firmaet AV Fusion er nu omfattet af aftalen og kan derfor stå for levering af forskelligt AV-udstyr til offentligheden.

Dynamisk indkøbssystem

Der er altså tale om et mere dynamisk indkøbssystem, når det kommer til AV-udstyr til offentlige institutioner. Aftalen ved navn SKI 02.70 omfatter mange forskellige institutioner, som eksempelvis offentlige folkeskoler, rådhuse, museer, biblioteker, teatre, byretssale og mange flere. SKI 02.70 betyder, at det offentlige i højere grad vil være præget af kvalitetsbevidste og miljørigtige AV-installationer. Du kan finde mange forskellige udbydere, der kan levere sådanne produkter for at gøre din arbejdsplads mere miljørigtig og samtidig skabe bedre forudsætninger for kvalitetsfyldte AV-produkter.