Ringsteds gamle tæppeforhandler

Ringsteds gamle tæppeforhandler

Scheibel Tæpper - Ringsted gamle tæppeforhandler

Din lokale tæppeforretning, Scheibel Tæpper i Ringsted, har siden 1934 leveret både tæpper og gulve af rigtig høj kvalitet. Det vil også sige, at tæppeforretningen snart har 100 års erfaring i branchen. De har med andre ord en fantastisk viden på området, der gør, at de er i stand til at give fantastisk professionel service og finde lige præcis de tæpper, som passer til dine behov.

Stort udvalg af tæpper

Scheibel tæppebutik i Ringsted hører i dag til i en stor hal på 500 kvadratmeter, som er fyldt op med tæpper i alle afskygninger. Derfor har de med garanti også et tæppe eller to, som falder i din smag. I deres store sortiment finder du blandt andet:

• Væg til væg tæpper
  • Tæppefliser
  • Pyntetæpper
  • Gulvtæpper efter dine mål

Du finder desuden også tæpper i et væld af forskellige designs, materialer og størrelser, da dette selvfølgelig også er vigtigt i forhold til at finde det helt rigtige tæppe til dig.

God og personlig service

Hos Scheibel Tæpper er det vigtigt, at alle kunder føler sig velkomne. Derfor er der fokus på at give god og personlig service til alle. Samtidig har de hos Scheibel Tæpper grundet de mange år i branchen også en masse viden om tæpper og de forskellige muligheder. Dermed kan de se muligheder fremfor begrænsninger og altid give dig den helt rigtige professionelle service.

En familie passion gennem generationer

Familien Scheibel, som står bag Scheibel Tæpper, har været ejer gennem mange generationer. Derfor går passionen for tæpper og gulvbelægning også langt tilbage i familien. Familien startede med butikken Farvemessen, som efterfølgende er blevet til Scheibel Tæpper.

I dag står Scheibel Tæpper som et fyrtårn i Ringsted by. En butik, der ved at have passet på sine kunder og sørget for den gode kundeoplevelse, har overlevet år efter år, og hvor kunder stadig kan gå hen og finde det helt rigtige gulvtæppe. I dag fylder flere supermarkedet og butikskæder meget i bybilledet. Sådan er det over hele Danmark. Men i Ringsted står stadig Scheibel Tæpper.

Støt dit lokalområde og køb dine tæpper hos Scheibel Tæpper

Ønsker du at støtte dit lokalområde, kan du gøre det ved at købe dine gulvtæpper hos Scheibel Tæpper, som er din tæppeforhandler i Ringsted. På den måde støtter du op om de små butikker, og du gør dit for, at de gamle varemærker i din by kan stå lang tid fremadrettet. Du kan helt sikkert finde et godt tilbud på et væg til væg tæppe eller lige det, du står og skal bruge.