Wendel Anlægsgartner planlægger, vedligeholder og renoverer grønne områder både inde og ude for virksomheder og institutioner.

Professionel anlægsgartner i Aarhus

Få lavet en smuk have hos Wendel anlægsgartner

Det kan være et stort og uoverskueligt projekt at vedligeholde sin have i takt med årstiderne, men at din have står smuk og velplejet gør alligevel, at du får meget mere lyst til at bruge den og opholde dig i den.

Hvis din have af den ene eller den anden grund mangler en kærlig hånd, kan du få en anlægsgartner til at klare opgaven, så din have kan stå indbydende og velplejet uden at du selv behøver udføre det hårde arbejde og bruge timevis i haven, når du endelig har fri. Wendel anlægsgartner i Aarhus står altid klar til at hjælpe dig, så du får lige præcis den have, du går og drømmer om.

En anlægsgartner hjælper med opgaver af alle typer

Der er mange opgaver i haven, der skal udføres, og uanset hvor stor eller lille din have nu engang er, så vil en anlægsgartner kunne hjælpe med disse opgaver. Hvad end du tænker at anlægge en helt ny have, renovere din allerede eksisterende have eller blot ønsker at din have skal have lidt vedligeholdelse, så den ikke står og forfalder, så kan en anlægsgartner hjælpe med opgaven.

Du kan altså få hjælp og haveservice i forbindelse med:

• Anlægning af ny have, herunder havetegninger.
  • Renovering af din have
  • Belægning af både terrasser, indgangspartier, havegange og diverse andre udendørs arealer
  • Beskæring af buske og træer
  • Klipning af græsplæne
  • Snerydning og saltning i vinterperioden med frost
  • Pleje af planter på både indendørs og udendørs grønne arealer
  • Lugning og generel vedligeholdelse mm.

Få en kvalitetsbevidst anlægsgartner med sans for detaljen

Når du skal finde en anlægsgartner er det vigtigt, at du finder en med kompetence og sans for detaljen, som vil fokusere på netop dine krav og behov.

Med en kreativ og kvalitetsbevidst anlægsgartner kan du få hjælp med at anlægge en have lige præcis, som du ønsker den. Alle haver er unikke, og derfor bliver der i anlægsarbejdet også lagt vægt på den konkrete have med fokus på at udnytte de muligheder og kvaliteter, din have indeholder. Det er næsten kun fantasien, der sætter grænser, og en anlægsgartner kan hjælpe dig med at få dit drømme og tanker gjort konkrete, så du kan få en helt speciel og personlig have med kreative løsninger. Der er altid fokus på at se muligheder og løsninger fremfor begrænsninger.

Få hjælp med vedligeholdelsen af din have

Udover de enkeltstående opgaver kan du med en professionel anlægsgartner også få hjælp med vedligeholdelsen af din have. Det at vedligeholde sin have er for mange en kedelig skal-opgave, som du på denne måde undgår. Du kan få en fast løbende aftale med professionel og effektiv haveservice, hvor du får pasning og pleje af din have, så den uanset årstid står smukt og indbydende. Her er det selvfølgelig muligt at lave en aftale, som er tilpasset dine og din haves behov, så du får en anlægsgartner til at udføre det arbejde, du selv vælger, at du har behov for at få hjælp til.