Falke Markiser fører et bredt udvalg

Bliv klar til sommer, køb en markise

Intet værdsættes, som vi danskere værdsætter den danske sommer. Muligheden for at sidde ude og nyde solens stråler, fuglenes sang og blomsternes duft, gribes med begge hænder, så snart muligheden opstår. De solrige sommerdage er nogle dage hårde for den blege dansker krop, samt blændende og trættende for øjnene. Af den årsag, kan en markise til terrassen eller altanen forlænge timerne ude i den friske og varme luft.

Forlæng opholdet på din terrasse med en markise

Sommerdagene i Danmark er utrolig lange og i nogle tilfælde rigtig varme. Disse dage, er dage alle danskere værdsætter i haven, på terrassen eller altanen i fællesskab med venner og familie. Dagene kan forlænges ved installation af en markise eller solafskærmning, der kan hjælpe med at beskytte for solens varme og mindske UV-strålingernes skade på huden. Bliv derfor klar til sommeren med en markise eller solafskærmning.

Også til erhverv

Afskærmning for solen og dens blændende lys er ikke kun brugbart og behageligt for private på terrasserne. Virksomheder med større vinduespartier, hvor solen har mulighed for at bage ind på vinduet oplever sommerdage på kontorene, hvor temperaturen pludselig stiger til svedende gradetal. Udover den stigende temperatur, så er den soloplyste computerskærm ikke meget værd i løbet af arbejdsdagen. Ved brug af solafskærmning eller markise til virksomhedens vinduer opnås en løsning, hvor ikke kontoret dækkes helt af med mørklægningsgardiner. Et kontor der er afdækket af mørklægningsgardiner, bliver hurtigt deprimerende, da både liv, udsigt og sollys udelukkes.

Kontorer, caféer og restauranter kan have sjove og skæve vinduesmål, anderledes lysindfald og forskellige designkrav til solafskærmningsprodukterne. Derfor har de hos Falke Markiser længe dygtiggjort sig i professional rådgivning i forhold til markisernes design, placering og størrelse. De måler, undersøger og vejleder således virksomheden får det mest optimale lysindfald og design.

Også til altanen

Et sted, hvor markisen er blevet meget værdsat de seneste par år er hos bymenneskerne. Varmen på en terrasse inde i byen, hvor vinden ikke har samme frie bevægelse, kan nogle gange føles som en sauna. For mange ødelægger det muligheden for at nyde et af dagens måltider på terrassen. Heldigvis findes der er en løsning til netop det problem. Hos Falke Markiser tilbyder de bl.a. også specielløsninger til altaner, så muligheden for at nyde frokosten på altanen kan blive aktuel. Markiser til altanen kan fås i flere forskellige størrelser og modeller. Blandt de mest populære finder du kassettemarkiser, samt de åbne, hvor sideafskærmningsmarkiser og fritstående markiser er bedst egnede til jordliggende terrasser eller store altaner. Uagtet størrelsen på din terrasse eller altan, så bliv klar til sommer og bestil din skræddersyede markise nu, således dine skønne sommerdage kan blive forlænget med venner og familie.