Teltudlejning

Teltudlejning til dit næste private eller erhvervs arrangement

Hvis du også står og overvejer, om du skal leje lokaler eller gå med teltudlejning til dit næste arrangement, hvad end det er privat eller erhvervsrelateret så læs med herunder. Du vil helst sikkert blive klogere på, hvorfor teltudlejning er den helt optimale løsning til dit næste arrangement.

Teltudlejning – hvorfor?

Teltudlejning er en rigtig fleksibel måde at komme uden om problemet med at finde lokaler, der har plads nok til det arrangement, der skal holdes. Hvis du afholder dit arrangement i et telt, så er koster et telt slet ikke ligeså meget at leje som et lokale i forhold til kvadratmeterpris. Derfor er teltet en forholdsvis billig løsning i forhold til at leje et lokale, hvor pladsen måske er knap fra start. Derudover findes der et hav af forskellige telte til både store og mindre arrangementer. Der findes store og små telte, tippitelte og gennemsigtige telte og telte til alverdens arrangementer lige fra bryllupper til festivaler.

Lovgivning vedrørende arrangementer i telt

Det firma, som du lejer teltet af, står for opsætning og nedtagning af teltet. Derfor står de også for at sikre, at al lovgivning bliver overholdt. Derfor skal du som lejer af teltet altså ikke tænke på lovgivning. Men du bør sikre dig, at udgange og nøddøre er til fri passage. Derudover skal teltet selvfølgelig heller ikke placeres tæt på brandfarlige ting såsom hø eller lignende. Men teltudlejningsfirmaet har sat telte op mange gange, og de vil altid være behjælpelige med at vejlede om, hvordan det er nemmest at sikre udgange og hvilken placering af teltet, der er bedst.

Fordele ved teltudlejning

Der er allerede blevet nævnt et par af fordelene ved teltudlejning. Men der er faktisk flere, for de fleste teltudlejningsfirmaer tilbyder faktisk også leje af service, borde, stole og også de mere atypiske gimmicks som slush-ice maskine, popcornmaskine og alt i den dur. Der er oftest tale om decideret pakker, som du kan leje. Disse pakker er oftest billigere, end hvis du skal leje et lokale med alt interiør og service til. Derudover skaber et telt også bare en helt speciel stemning og atmosfære for dit arrangement. Dit arrangement bliver med tæt udgang til naturen, og området omkring teltet kan du også inddrage som en del af lokalet til dit arrangement. Derudover har du også meget nemt ved at sætte dit personlige præg på et festtelt, hvor du kan inddrage både naturen i din indretning, pynte med lyskæder eller lignende.