Støjmåling til private og virksomheder

BP Støjmåling er en virksomhed, der til daglig arbejder med at støjmåle med henblik på at skabe god akustik og et godt arbejdsmiljø. BP Støjmåling foretager både støjmålinger for private og virksomheder, hvorfor du blot kan kontakte virksomheden, om end du har en opgave, du skal have foretaget som privat eller for din virksomhed.

Af det nedenstående fremgår en række scenarier, hvor det kan være relevant at gøre brug af BP Støjmåling:

• Du kan have fået foretaget en støjmåling i din virksomhed, som du gerne vil have nærmere undersøgt, hvis du er i tvivl om resultatet. BP Støjmåling måler over en længere periode for at give dig de mest præcise resultater.
  • Måske der er stillet et krav fra myndighedernes side til, at du skal have udført en måling af støjen.
  • Ønsker du et bedre miljø på arbejdspladsen? BP Støjmåling er i stand til at måle akustikken, lave personlige interviews, personmålinger samt give den bedste rådgivning med øje for at give din virksomhed de mest brugbare løsninger.

I forbindelse med opførsel af nybyggeri kan kommunen påkræve målinger af støj for at imødekomme eventuelle klager fra borgere. Dette gøres fra 2-3 forskellige steder, hvor støjen vil blive målt konstant. Herved kan bygherre holde øje med lydniveauet.

Hvem står bag BP Støjmåling?

Ejeren af BP Støjmåling er Bjørn Petersen, der er uddannet miljøtekniker. Bjørn Petersen har mere end 20 års erfaring inden for forskellige lydmålinger, hvorfor du kan være sikker på, at arbejdet bliver udført af en ekspert på området. BP Støjmåling er en enkeltmandsvirksomhed, hvor alle de miljømålinger, der foretages, er certificeret af Miljøstyrelsen. På trods af, at virksomheden er placeret i Herning, foretager den støjmålinger i hele landet. Herudover er det Bjørn Petersen selv, der foretager alle støjmålinger, hvilket betyder, at der kun er et bindeled, hvilket tillader, at han hurtigt kan rykke ud og give dig den hjælp, du har brug for.