Slibning af bordplader giver nyt liv

Giv dine gulve og bordplader nyt liv

Trænger dine bordplader til en kærlig omgang og lidt nyt liv, kan du med fordel benytte dig af et professionelt firma, der foretager slibning af bordplader.

Professionel gulv- og bordafslibning

Det Holstebro-lokale firma, Rendbæk Gulvafslibning, tilbyder professionel afslibning af gulve og bordplader og efterlader dem med et frisk pust, der får det til at fremstå som nyt. Med mere end 25 års erfaring i branchen, er der ingen bedre til at klare din afslibning. De dygtige håndværkere ved Rendbæk Gulvafslibning giver garanti for et veludført stykke arbejde, og lader dine træoverflader igen blive præsentable.

Giv dine træoverflader et boost

Både trægulve og træoverflader, der er i brug hver eneste dag, kan nemt blive slidte og komme til at se udtørrede ud. Afhængig af hvilken overfladebehandling, dine træoverflader har fået, kan du gøre forskellige ting for at give dem lidt nyt liv. Måske dit spisebord i årevis har været skævt, eller måske du endelig vil af med de mange vandringe, der er kommet på dit smukke køkkenbord. Der kan være mange grunde til at få slebet sine bordplader ned. Uanset hvad kan du med fordel give dine gulve og bordplader en afslibning i stedet for at skulle investere i helt nye materialer, og med en god samarbejdspartner som Rendbæk Gulvafslibning er det ingen sag.

Fordele ved Rendbæk Gulvafslibning

Udover deres mere end 25 års erfaring i faget, er der en række andre fordele ved at gøre brug af Rendbæk Gulvafslibning. Som lokal familievirksomhed, hvor medarbejderne har hænderne godt skruet på, er de godt kendt i området. Der bruges kun godt udstyr og kvalitetsværktøj, hvilket afspejler sig i de endelige resultater. Slibningen af bordplader og gulve klares både hos private, virksomheder og boligselskaber i både Holstebro Kommune, Struer Kommune og Ringkjøbing-Skjern kommune.