Projektkontoret er den nye skurvogn på byggepladsen

Projektkontoret er den nye skurvogn på byggepladsen

En skurvogn med rummelighed

Mange forestiller sig en lille, klemt kasse, når de bliver bedt om at tænke på en skurvogn. Men dette er langt fra virkeligheden. I dag er det muligt at foretage leje af skurvogne med fleksibel størrelse og alverdens faciliteter. Du kan etablere en decideret skurby om nødvendigt med skurvogne på op til hele tre etager. Derfor er en skurvogn den ideelle løsning som projektkontor på byggepladsen. I kan få lige præcis den plads, som I behøver, og I kan leje skurvogne med toilet og køkken. En skurvogn kan dermed også gøre sig godt som mandskabsvogn, hvor håndværkerne kan tilbringe pauserne og afholde møder.

Skurvognen er det perfekte kontor

Der er mange grunde til, at du bør overveje at benytte en skurvogn til kontor. I kraft af skurvognens fleksibilitet kan du og de andre projektledere opholde jer tæt på epicenteret af byggeprocessen, uden at I skal opholde jer i støj og støv. De moderne skurvogn til byggepladser er af højeste standard og tilbyder blandt andet:

• God akustik
  • Bedre indeklima
  • Støjdæmpning
  • Mange stik
  • Specialdesign

I kan som bygherrer færdes i gode omgivelser, som understøtter jeres arbejdsglæde og generelle trivsel. Med en skurvogn som kontor har I mulighed for at overvære byggeriet på tætteste hold uden at gå på kompromis med kontorkvaliteten.

Få en skræddersyet skurvogn

Hos Expandia tilbyder de skurvogne til byggepladser i særklasse, som kan skræddersyes til at matche jeres behov ned til den allermindste detalje. I kan i forlængelse af kontoret få både opholdsrum, fælleskøkken, mødelokaler og meget, meget mere. Kun fantasien sætter grænser, så I kan frit lade kreativiteten flyve. Hvis I har behov for en skurvogn af mindre størrelse – eksempelvis en mandskabsvogn – kan den blive leveret med en dags ventetid. De større skurvognsprojekter kan strække sig over et par enkelte uger, hvilket heller ikke er alverden. Hos Expandia er der med andre ord ikke langt fra tanke til handling, og I vil hurtigt kunne få etableret de perfekte forhold på byggepladsen. Med kontorfaciliteterne på plads kan I påbegynde det egentlige bygge- og planlægningsarbejde.

For at arbejdet på byggepladsen kan glide glat og følge tidsplanen, er det vigtigt med gode rammer og tilfredse ansatte. De rette lokaler danner dermed fundamentet for hele byggeprocessen. Lad derfor være med at gå på kompromis, men vælg en løsning, der matcher jeres behov en til en.