Ny Tømrer i Hellerup og Gentofte

Ny Tømrer i Hellerup og Gentofte

Står du med en opgave, hvor du tænker, at du måske har brug for en tømrer? Så kan du kontakte Luma Byg ApS. Luma Byg ApS er en ny tømrer i Hellerup, men som samtidig har masser af erfaring fra tidligere spændende projekter. Læs med i dette blogindlæg, og bliv klogere på, hvad Luma Byg egentlig kan hjælpe dig med.

Luma Byg ApS kan hjælpe med både store og små projekter

En tømrer udfører mange forskelligartede opgaver, og det gør Luma Byg ApS også. Det kan være alt lige fra de helt små opgaver til langt større og mere omfattende projekter. Det kan eksempelvis være i forbindelse med:

• Nybyg
  • Renovering
  • Ombygning
  • Terrasser
  • Døre og vinduer
  • Tagarbejde
  • Ejendomsservice

Desuden kan Luma Byg ApS også stå for totalentreprisen for dit projekt, og du kan trygt overlade koordineringen af de store projekter til dem. Her har de både erfaring med totalentreprise på nybyggeri, renovering og ombygning, så de kan hjælpe dig med det projekt, du står med.

Få hjælp til din forsikringsskade

En anden ting, som Luma Byg ApS kan hjælpe med, er forsikringsskader, og de prioriterer disse højt. Derfor kan du få hurtig og effektiv udbedring af din forsikringsskade, når du kontakter Luma Byg ApS i Hellerup. De hjælper blandt andet med følgende forsikringsskader:

• Tag
  • Vandskade
  • Døre og vinduer
  • Rådskader
  • Indbrud
  • Hærværk

Nyt tømrerfirma med bred erfaring

Luma Byg ApS er et relativt nyt byggefirma, men de har tidligere erfaring med flere spændende projekter. Samtidig er alle deres medarbejdere fagligt dygtige og har hænderne godt skruet på med en bred erfaring inden for tømrerfaget. Dermed har de har mulighed for at sende en eller flere mand ud til din opgave, som helt sikkert har erfaring med lignende opgaver.

Som firma fokuserer Luma Byg ApS altid på at skabe de bedste resultater for alle sine kunder. Både når det kommer kvalitet, men også i forhold til at levere et ordenligt stykke arbejde til aftalt tid. Dette er helt sikkert også en af grundene til deres allerede høje grad af kundetilfredshed, som de stolt værner om.

Få professionel rådgivning og sparring

Ønsker du hjælp fra en professionel tømrer i Hellerup eller Gentofte, kan du kontakte Luma Byg ApS. De står til rådighed i forbindelse med en lang række opgaver, og også hvis du søger rådgivning eller sparring. Du kan ringe til dem på tlf.: 26 84 00 03 eller sende en mail på info@lumabyg.dk.