Køb af kabine- og elscooter til ældre

Alle kan komme til det punkt på et tidspunkt i livet, hvor ideen om en eldreven scooter lyder fristende. Der kan være mange grunde til, at du har brug for en elscooter eller kabinescooter som eksempelvis at forøge din aktivitetsradius eller generelt gøre dagligdagen lettere ved lettere at kunne handle ind, tage på besøg eller anden aktivitet.

Køb den elscooter, der passer til dit behov

Alt efter, hvad dit behov er, findes det sandsynligvis. Hvis du ønsker en elscooter, der har en lang radius til længere køreture, findes denne. Eller hvis du bare ønsker dig en scooter med ekstra komfort, findes denne form for elscooter også.

Hos Fjordens Have-parkmaskiner kan man altid få repareret sin elscooter, hvis der er noget, der ikke længere fungerer optimalt. Virksomheden har sit eget værksted med et stort lager af reservedele, hvorfor reparationstiden typisk bliver holdt helt nede på et par dage.

Fordele ved køb af elscooter som medlem af Ældre Sagen

Hvis du er medlem af Ældre Sagen, kan du opnå nogle fordele ved køb af elscooter. Hvis du vælger at købe en Pegasus-scooter, kan du forvente at spare 3000 på den, hvorved du kun skal betale 21.800 inkl. levering og lader, og du modtager derudover 50% rabat på ekstraudstyr ved køb af en ny elscooter. Du kan også tilkøbe en drift-, Falck- og serviceaftale for 185 kr. om måneden.

Køb en kabinescooter

Hvis du ved, at du kommer til at køre på din eldrevne scooter i vind og vejr, kan det være fordelagtigt at vælge en scooter med tag på – en såkaldt kabinescooter. Fordelen ved at vælge en kabinescooter er som det første, at du ikke er begrænset af vejret, hvorfor du kan benytte den året rundt. Derudover er hastighedsgrænsen 28 km/t ved kabinescooteren, hvor hastighedsgrænsen er 15 km/t ved elscooteren, hvilket giver dig mulighed for at komme lidt hurtigere frem til dine destinationer ved køb af kabinescooteren.