Kellers autoværksted i Rask Mølle

Professionelt autoværksted nær dig

Hos Kellers autoværkstedstår de dygtige automekanikere altid klar til at påtage sig enhver type af opgave, så du og din bil hurtigt kan blive kørende igen. Opgaverne løses med en stor professionalisme og med en høj faglig kvalitet, så du altid kan være sikker på, at din bil er i gode hænder. Uanset bilmærke og årgang, kan du være sikker på, at mekanikerne på autoværkstedet har den rette erfaring.

Fra reparation til salg, service og dækhotel

På værkstedet i Rask Mølle, ikke langt fra Horsens, tilbydes alle de nødvendige ydelser, et autoværksted skal hjælpe med. Du kan blandt andet få hjælp til:

• Salg og montering af aircondition, autoglas og klimaanlæg.
  • Rustbeskyttelse og undervognsbehandling
  • Serviceeftersyn og bilpleje
  • At få opbevaret dine vinterdæk på Kellers dækhotel

Desuden tilbyder Kellers autoværksted også salg af biler, dæk og fælge samt af meget af det tilbehør og ekstraudstyr, de også står for montering af.

Kig forbi værkstedet i Rask Mølle

Trænger din bil til et serviceeftersyn, eller har du brug for reparation eller montering af ekstraudstyr, kan du altid kigge forbi autoværkstedet i Rask Mølle. Rask Mølle ligger både nær Uldum, Brædstrup og Horsens, så du kan med fordel kigge forbi, hvis du har brug for en ny lokal automekaniker.