Hvad koster en tømrer?

Når du står overfor at skulle bruge en tømrer, kan man med fordel indhente tilbud fra flere forskellige virksomheder. På den måde sikrer du dig at få den bedste pris og du kan vælge netop den tømrer du er mest tryg ved. Det anbefales at du får tilbud fra i hvert fald tre forskellige inden du beslutter dig.

Du kan desuden også forsøge at forhandle dig til et bedre tilbud. Her er det igen en fordel at have forskellige tilbud at kunne sammenligne med. Så kan du nemlig benytte de andres tilbud til at forhandle din foretrukne tømrer ned i pris.

Hvad skal en tømrer have i timen?

Det kan være svært at sige præcis hvad du skal betale en tømre for en times arbejde da det kan variere alt efter opgavens omfang og hvor henne i landet det er. Som tommelfingerregel tager mange tømrer mindst 400kr pr times arbejde. Det kan lyde dyrt men her er det vigtigt at huske på at en tømre ikke får alle disse penge selv. Foruden selve arbejdet der skal udføres dækker lønnen også over en række andre ting, bl.a.:

• Værktøj og materiale:
  • Forsikringer
  • Administration.
  • Kørsel, herunder benzin og firmabil.

Derfor er der altså en grund til at timeprisen ved første øjekast virker høj. Der er mange udgifter som en tømrer skal dække i forbindelse med arbejde og derfor er timeprisen i det niveau som den er.

Hvis du vil have en præcis pris på netop din tømreropgave, kan du med fordel kontakte din lokale tømrer og få et tilbud. Husk at indhente flere tilbud for at opnå den bedste pris!