Skydeporte

Hvad er fordelen ved en skydeport?

Skydeporte har mange fordele, og det bedste er, at de kan designes til at passe lige til dine behov, så du ikke behøver at gå på kompromis med hverken kvalitet eller design.

Hvorfor er skydeporte en god ide?

En skydeport kan være en god ide at få sat op, hvis du gerne vil holde ubudne gæster på afstand, og dermed begrænse risikoen for indbrud og anden kriminalitet. Skydeporte kan bruges til offentlige institutioner, til privat og erhverv. Skydeporte findes i mange forskellige modeller og størrelser, det er bare at vælge den, der passer til dine behov og ønsker. Det kan være, du ikke har særlig meget plads, og derfor ikke har plads til at dobbelte låger kan svinge ind på din grund, og så er en skydeport den optimale løsning for dig.

Hvilke overvejelser skal man gøre ved valg af skydeporte?

Inden du bestiller en skydeport, er der nogle vigtige overvejelser, du kan gøre dig, for at gøre processen lidt nemmere. Jo mere du ved på forhånd, inden du går ud og bestiller en skydeport, jo nemmere er det for personalet at hjælpe dig med at vælge den rigtige port. Det er nemlig en god ide, at du ved, hvor stor en breddevidde porten skal dække. Når du har de præcise mål for porten, kan du overveje, hvilket materiale porten skal være i og til sidst kan du overveje, om den skal have blitzlys, og om den skal være manuel eller automatisk.

Hvad er prisen på en skydeport?

Prisen for en skydeport afhænger af mange forskellige faktorer, og det er derfor kun dine beslutninger og overvejelser, der bestemmer prisen. Noget, der er med til at bestemme prisen er blandet andet:

• Om den er automatisk eller manuel
  • Hvilken motortype, der bruges, hvis den er automatisk
  • Betjeningsudstyr som årsur, radioanlæg m.m.
  • Adgangskontrol til en automatisk skydeport
  • Kvalitet, materiale og design
  • Installation
  • Længde og højde
  • Ekstra sikkerhed, vejsløjfe, rotorblink m.m.
  • Hegnslutning
  • GSM modul
  • Farve

Hvis du er interesseret og gerne vil høre mere, kan du kontakte KJ Porte, der leverer skydeporte i topkvalitet og design til privat, erhverv og industri.