Et nyt og moderne Peugeot Lyngby: Henrik Wessel A/S er ny ejer

Henrik Wessel A/S har pr. 1. januar overtaget ejerskabet af Peugeot Lyngby på Firskovvej 21-23. Henrik Wessel A/S har med stor succes også forhandlingen af Peugeot på Amager og Østerbro. Med overtagelsen af Peugeot i Lyngby er visionen at gennemføre et stilskifte og gøre forretningen til et moderne bilhus, hvor kunderne mødes af medarbejdere, der har målsætningen om at være ”Passionate People” som drivkraft.

Henrik Wessel startede sin karriere hos Peugeot i 1998, hvor han blev partner i Peugeot Amager, som han i dag ejer 100 %. I februar 2008 overtog han Peugeot Østerbro og pr. 1. januar 2011 har Henrik Wessel føjet Peugeot Lyngby til porteføljen.

Med sit store opland, der tæller lige fra Kgs.Lyngby, Gentofte, Dyssegård, Charlottenlund, Klampenborg, Skodsborg, Vedbæk til Virum, Nærum, Søborg/Gladsaxe og Bagsværd er Peugeot Lyngby en vigtig bastion.
”Vi vil skabe et bilhus for feinschmeckere”, fortæller den 40-årige Henrik Wessel om ambitionerne for det nye Peugeot Lyngby og fortsætter: ”Vi har et varemærke for vores ansatte, der hedder ”Passionate People” og netop engagement og høj kundeservice vil være omdrejningspunktet i vores nye bilhus.” Henrik Wessel vil fastholde staben af kernemedarbejdere, men samtidig udvide med nye kræfter.

Peugeot Lyngby vil være placeret på samme store lokalitet og fortsat være en komplet forhandler med pladeværksted, mekanisk værksted og en stor salgsafdeling. Det er én af landets største forhandlere, når det gælder værkstedskunder og målet for Henrik Wessel er at fastholde og ikke mindst udbygge denne position.
”Vi vil modernisere Peugeot Lyngby med de nyeste standarder fra Peugeot og generelt vil vi introducere nye koncepter, bl.a. events som er målrettet forskellige kundegrupper”, fortæller Henrik Wessel. ”Vores mål er ikke blot at leve op til kundernes forventninger om service og kvalitet, men give dem mere end forventet.”

Også erhvervslivet vil kunne nyde godt af både kompetent rådgivning og de fordele, det giver for Peugeot Lyngby at have flere ”søsterforretninger”. Stordriftsfordelene vil komme kunderne til gode, ligesom der vil være et stort udvalg af både nye og brugte biler.

Henrik Wessel og medarbejderne hos Peugeot Lyngby glæder sig til at byde både eksisterende og fremtidige kunder velkommen til en GRAND OPENING i forbindelse med introduktionen af den nye Peugeot 508 i april.