Odendo samler 165.000 kr. ind til Familier med kræftramte børn

I de seneste 3 uger har Odendo været en del af "Superinvestor" på NOVA, hvor 6 virksomheder har dystet om, at indsamle flest mulige penge til Familier med kræftramte børn. Det samlede resultat blev intet mindre end 810.000 kr, hvoraf Odendo bidrog med 165.000 kr.

Odendos bidrag til det samlede resultat kommer primært fra den auktion, som virksomheden igangsatte til fordel for Familier med kræftramte børn.

Massiv opbakning fra virksomheder
Ifølge Odendos Country Manager, Søren Nørgård, skyldes det flotte resultatet ikke mindst den store opbakning fra de mange virksomheder og enkeltpersoner, der bidrog med produkter og oplevelser til auktionen:

"Det flotte resultat skyldes utvivlsomt den store opbakning vi fik fra vores netværk af virksomheder og enkeltpersoner. Her blev vi mødt af en enorm stor velvilje til at være med til, at gøre en forskel for familierne. Derfor vil vi også gerne rette en stor tak til alle der bidrog til auktionen og dermed støttede op om den vigtige sag" udtaler Søren Nørgård.

• Økonomi, finans

• goodwill
  • online auktion
  • velgørenhed
  • auktion
  • odendo
  • familier med kræftramte børn
  • nova

Tine Krægpøth

Pressekontakt International Marketingchef Marketing, PR og kommunikation 20660007

Succesfuld auktion sikrer vigtige midler til Børnecancerfonden

Den vestjyske auktionsvirksomhed TeamAuction har i samarbejde med Team Rynkeby, netop afsluttet en stor velgørenhedsauktion til fordel for Børnecancerfonden. Resultatet af auktionen betyder, at Børnecancerfonden kan se frem til ekstra midler, i form af hele 73.184 kroner.

Jysk bytte-bytte købmand til gavn for velgørenhed får millioninvestering

​De lokale sportsklubber lider og har svært ved at få penge i klubkassen – det mærkede den professionelle håndboldspiller, Søren Nørgård på egen krop, da han skulle rejse penge til håndboldklubben Lemvig-Thyborøn. Ud af udfordringen fødtes ideen til virksomheden TeamAuction, som nu bakkes op af venturefonden SEED Capital og investeringsselskabet Nupark Accelerace Invest.

HJERNESKADEDE BØRN SKAL OGSÅ HAVE EN CHANCE I LIVET

Foreningen Hjernebarnet har for nyligt indgået et samarbejde med auktionssitet Odendo, der skal drive en stor auktion til fordel for foreningen. Auktionen, der løber indtil d.15 november, har til formål at skaffe vigtige midler til foreningens arbejde med hjerneskadede børn, og samtidig sætte fokus på et emne, der berører mange danske familier.

Dansk start-up sender 10 millioner kroner afsted til gode formål

I flere år har tv-stationer som TV2 og DR, haft stor succes med, at bortauktionere produkter, under store indsamlingsshows, til fordel for udvalgte, gode formål. Hos den danske start-up virksomhed Odendo, har man bygget hele forretningen op omkring dette koncept, og har netop rundet 10.000.000 kr. - indsamlet og udbetalt til gode formål.

Fremadstormende auktionsvirksomhed køber Movember Auction

Med købet af Movember Auction vil der fremover være øget fokus på kampen mod kræft, hos auktionsvirksomheden Odendo. Virksomheden har skabt et succesfuld koncept, hvor sportsklubber og velgørenhedsorganisationer kan skaffe vigtige midler, via online auktioner. Odendo overtager Movember Auction med øjeblikkelig virkning.

TUBA og Odendo går sammen om velgørenhedsauktion

Auktionssitet Odendo skyder august i gang med en velgørenhedsauktion til fordel for organisationen TUBA. Auktionens formål er, at skaffe vigtige midler til organisationen, der tilbyder gratis hjælp, terapi og rådgivning til unge, der er vokset op i hjem med alkoholmisbrug.

AUKTION SKAL SIKRE JULESTEMNING HOS UDSATTE BØRN

Julen er traditionernes tid, og traditionen tro afholder Julehjælpen igen i år en auktion på Odendo.dk, til fordel for udsatte børn. Pengene fra auktionen er øremærket til julearrangementer over hele landet.

Velgørenhedsauktion sikrer julestemning hos udsatte børn.

I hele november måned har foreningen Julehjælpen afholdt en velgørenhedsauktion på fundraising platformen Odendo. Med et resultat på over 52.000 kroner kan Julehjælpen nu se frem til ekstra midler, der skal bruges til at forsøde julen for udsatte børn og deres familier.

Thomas Bjørns Ryder Cup bag på auktion

På auktionssitet TeamAuction er der lige nu et helt unikt stykke golfhistorie under hammeren. Folkene bag Northside Charity Challenge, har nemlig fået fingrene i Thomas Bjørns Ryder Cup bag, og sat den på auktion til fordel for bl.a. hjemløse i Aarhus.