Norconsult vinder ny rammeaftale

Norconsult har vundet en rammeaftale med Boligselskabet Sjælland, Danmarks 4. største almene boligselskab.

Aftalen er 3 årig med en mulighed for forlængelse yderligere et år.

Med rammeaftalen ønsker Boligselskabet Sjælland at øge fokus på de bæredygtige løsninger, og lægger op til en meget høj grad af samarbejde mellem arkitekter, ingeniører og landskabsarkitekter.

Boligselskabet har planlagt 10 store renoveringer og har yderligere planer om renovering for 3 mia over de kommende år.

Norconsult er glade for at være blandt vinderne, og vi ser frem til et spændende samarbejde

• Bygning, ejendom

• bæredygtighed
  • boligbyggeri

Relateret materiale

Norconsult vinder attraktiv rammeaftale vedr. tværfaglig byggeteknisk rådgivning for Aarhus Kommune

Norconsults omfattende viden og erfaring med at gennemføre renoverings- og driftsprojekter i den kommunale sektor har været medvirkende til, at Aarhus Kommune, Teknik og Miljø, Ejendomme har valgt Norconsult som samarbejdspartner.
Den tværfaglige byggetekniske rådgivning skal udføres i forbindelse med en lang række drifts- og vedligeholdelsesopgaver på forskellige bygningstyper bl.a. skoler, da

Norconsult vinder endnu en attraktiv almen rammeaftale i Midtjylland

Norconsults viden og erfaring med at gennemføre store renoveringsprojekter i den almene sektor har sikret vores dygtige team endnu en rammeaftale for en stor almen boligforening i Aarhus. For 2 måneder siden fejrede vi et nyt samarbejde med Boligforeningen Århus Omegn – nu gælder det ALBOA Boligforening.
I forlængelse af konkurrence blandt mange dygtige rådgiverteams har ALBOA valgt Norconsult

Norconsult vinder attraktiv rammeaftale

Boligforeningen Århus Omegn har valgt Norconsult som vinder af en 4-årig rammeaftale.
Norconsult udfører alle arkitekt- og ingeniørydelser, og er suppleret med landskabsarkitektfirmaet Labland.
Århus Omegn er en almen boligorganisation, der samlet administrerer ca. 3.000 lejemål fordelt på 17 boligafdelinger. Boligerne spænder fra etagebyggeri til et-plans-huse, og der er både familieboliger

Norconsult har vundet 2 totalrådgiveropgaver for Boligforeningen ALBOA i Aarhus

Norconsults tværfaglig viden og erfaring med integreret rådgivning ved nybyggeri- og renoveringsprojekter i den almene sektor, har nu medført, at vi netop har fået 2 store renoveringsopgaver for Boligforeningen ALBOA
ALBOA er en boligforening med boliger i Aarhus og Skanderborg Kommune. De udlejer, driver og udvikler 80 boligafdelinger med i alt 7.200 boliger. I alt 12-15.000 mennesker bor i b

Norconsult har vundet en rammeaftale med Bovendia

Norconsult har vundet endnu en rammeaftale i den almene boligsektor
I en konkurrence har den almene boligorganisation Bovendia i Hjørring udpeget Norconsult som vinder af en rammeaftale som omfatter renoveringer af organisationens forskellige afdelinger. Bovendia administrerer og drifter ca. 3.300 ungdoms-, familie- og ældreboliger i hele Hjørring Kommune.
Norconsult har været rådgiver i den

Vundet rammeaftale med Fællesbo

Rammeaftale for boligforeningen FællesBo i Herning er vundet
I  en konkurrence om totalrårdgivning har den almene boligorganisation FællesBo i Herning udpeget Norconsult som vinder af rammeaftale for arkitekt- og ingeniørrådgivning.
Rammeaftale omfatter totalrådgivning i forbindelse med planlægning, projektering og udførelse af helhedsplaner og andre byggeprojekter vedrørende renovering,