Kinapse og NNIT indgår samarbejde

Kinapse og NNIT indgår samarbejde

Sammen skal Kinapse og NNIT levere verdensklasse lægemiddelovervågning og klinisk business process outsourcing services

NNIT, en førende leverandør af it-services og konsulentydelser meddelte i dag, at Kinapse og NNIT har indgået et globalt partnerskab med et fælles markedstilbud rettet mod det globale R&D life science kundesegment.

Kinapse, en global leverandør af ekspertrådgivning inden for klinisk, regulatorisk og farmakologisk kontrol af førende life sciences virksomheder vil yde konsulentbistand og business process outsourcing ydelser. NNIT vil fungere som it-servicesleverandør og levere væg-til-væg it-services, herunder infrastruktur, arkitektur, design, udvikling, implementering, vedligehold af applikationer, support og hosting.

Sammen vil Kinapse og NNIT levere en komplet BPO service bygget på en hurtig og sikker platform.

“Vi er meget glade for samarbejdet med Kinapse,” siger Rasmus Nelund, Vice President for Life Sciences hos NNIT. “Samarbejdet gør os i stand til at levere en all-inclusive løsning for outsourcede services, som sikrer en sikker, hurtig og pålidelig it service. Vores kunder vil nyde fordel af vores kombinerede ekspertise, og opnå tryghed, når de placerer deres forretningsdrift hos os.”

”Kombinationen af verdensklasse regulatorisk, farmakologisk kontrol og kliniske ydelser er nyskabende og vil være af betydelig interesse for de kunder, som søger driftssikre partnere, der er dedikerede til life science industrien og kan tilbyde fuldt integrerede ydelser,” siger Jonathan Peachey, Board Director og Head of Client Partnerships hos Kinapse.

Mark Gabriel, Global Head for Regulatory Operations og Information Management Advisory Services hos Kinapse tilføjer: “Vores kunder har outsourcet R&D BPO services gennem årtier. Nu vil de tage det næste skridt og bundle BPO og teknologi hos et betroet team. NNIT er den ideelle partner til denne type service.”

Mere information
Rikke Dalager, NNIT Communications, +45 30 77 80 80, rida@nnit.com

Om Kinapse
Kinapse leverer ekspertkonsulentydelser og outsourcing services til life science organisationer. Deres kunder inkluderer flere af verdens førende farmaceutiske virksomheder, deres kunder, leverandører og myndigheder. Med hovedkvarter i London, beskæftiger Kinapse i øjeblikket flere end 500 medarbejdere i UK, US og Indien. For yderligere oplysninger henvises til www.kinapse.com