Digital Transformation

Digital Transformation

Digital Transformation - Hvordan griber I det an?

Skåret ind til benet handler digital transformation om at udvikle organisationen, så den fortsat er relevant for kunderne og konkurrencedygtig. Det indbefatter blandt andet en agil infrastruktur, evnen til at navigere i et konstant skiftende forretningslandskab og ikke mindst evnen til at arbejde med data. Det kan være en udfordring for organisationer der er grundlagt for 10, 20 eller endnu flere år siden. Hvordan genopfinder en etableret organisation sig i selv i et digitalt lys, hvor skal transformationen begynde og hvad er egentligt målet?

Deltag i NNIT Forventningsbarometer og fortæl, hvordan jeres organisation griber det an.