Mynewsdesk fortsætter sin stime af priser i G2’s sommerrapport

Mynewsdesk fortsætter sin stime af priser i G2’s sommerrapport

Endnu en gang har kunderne talt, og Mynewsdesk er blevet tildelt endnu et sæt badges i G2’s sommerrapport, der netop er udkommet. Mynewsdesk vil med stolthed tilføje disse nye badges til dem, der allerede blev tildelt tidligere på året.

Takket være de brugere, som har delt deres feedback, er Mynewsdesk blevet tildelt endnu et sæt badges i PR- og kommunikationskategorien af G2; verdens største markedsplads for brugeranmeldelser inden for teknologi. Mynewsdesk kan nu med stolthed fremvise en samling af intet mindre end seks badges; herunder den meget anerkendte “Users love us”-pris.

Som en virksomhed, der lover sine brugere den mest innovative teknologi, er der ingen bedre måde at vise den værdi, som Mynewsdesks platform tilbyder, end ros fra de faktiske brugere. Med hjælp fra anmeldelsessider som fx G2 hjælper brugere hinanden med at navigere i et stadigt mere mangfoldigt marked baseret på reelle brugeroplevelser.

En af de nyligt tildelte badges inkluderer ‘the Mid-Market High Performer’, der sætter fokus på den værdi, som en smart kommunikationsplatform som Mynewsdesk kan give mellemstore virksomheder. Som altid er vores G2-badges et direkte resultat af positiv feedback på Mynewsdesks platform som helhed samt dens særlige egnethed for små og mellemstore virksomheder i alle brancher.

“At Mynewsdesk endnu en gang bliver anerkendt af vores brugere, er både spændende og gør os meget ydmyge. En teknologisk sofistikeret platform som vores er kun så god som den værdi, vores brugere får fra den, og disse G2-anmeldelser viser os tydeligt, at vi lever op til vores løfte”, siger Sara Manding Holm Chief Product Officer hos Mynewsdesk.

Kundeanmeldelser er kommet for at blive og vil stadigt vigtigere, efterhånden som der kommer nye løsninger og udbydere på markedet.

Læs mere om de forskellige G2-badges på G2’s hjemmeside.

Om Mynewsdesk: En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Når du benytter vores brugervenlige platform, gør vi det lettere for dig at publicere, distribuere og måle på dine PR- og kommunikationsindsatser.

Læs mere på www.mynewsdesk.com/dk

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk