Instagram finder vej til Mynewsdesk

Instagram finder vej til Mynewsdesk

Mynewsdesk tilbyder nu virksomheder at dele deres Instagram-billeder i deres newsroom. I forvejen kan virksomheder vise de seneste posteringer fra deres profiler på Facebook, YouTube, Twitter og Flickr i deres newsrooms.

Mynewsdesk har fulgt interesseret med i den stigende udvikling af virksomheder på Instagram, og konsekvensen af dette er, at virksomheder på Mynewsdesk nu kan forbinde deres Instagram-feed med deres newsroom på Mynewsdesk.

Hvad er Instagram?
Instagram beskriver sig selv som "a fun and quirky way to share your life with friends through a series of pictures."

Antallet af brugere af Instagram er hastigt stigende, særligt efter Facebook valgte at betale svimlende 1 mia. $ for virksomheden i foråret 2012. På daværende tidspunkt havde Instagram ca. 30 millioner brugere, der samlet havde delt over 1 milliard billeder. Spoler vi tiden frem til september 2012, så er der ifølge Facebook-stifter Mark Zuckerberg allerede over 100 millioner brugere på Instagram.

Ikke kun for hipsters længere
Instagram blev lanceret i oktober 2010, og app'en var længe kategoriseret som en app for hipsters, men dens stigende popularitet har også trukket "almindelige" mennesker og virksomheder ind i folden.

Sådan får du Instagram vist på Mynewsdesk
Hvis du allerede har et newsroom på Mynewsdesk, kan du tilføje Instagram under Newsroom -> Newsroom-indstillinger.

Følg Mynewsdesk på Instagram via app'en eller kig nederst til højre i Mynewsdesks newsroom.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk