Besøg på Christiansborg for at sætte fokus på mærkevaren

Besøg på Christiansborg for at sætte fokus på mærkevaren

Et besøg på Christiansborg, hvor MLDK afholdte en CEO-briefing, skulle være med til at sætte fokus på mærkevarens strategiske fokusområder og ikke mindst for at drøfte aktuelle udfordringer og komme i dialog med politiske beslutningstagere.

Det blev til en spændende dag med besøg fra både Torsten Schack og Jan E. Jørgensen fra Venstre til en snak om en række relevante emner. Derudover blev det også til et inspirerende indlæg fra Koncerndirektør i Dagrofa, Tomas Pietrangeli, der fortalte om den turnaround-rejse han og Dagrofa har gennemgået.

MLDK's direktør, Niels Jensen, byder alle velkommen til CEO-briefingen. Alle billeder: Lisa Larsen, Mærkevareleverandørerne.

Tomas Pietrangeli, Koncerndirektør i Dagrofa, fortæller om turnaround-rejsen for koncernen.

Folketingsmedlem, Torsten Schack Pedersen, fra Venstre.

Folketingsmedlem, Jan E. Jørgensen, fra Venstre.

Lisa Larsen

Kommunikationskonsulent
Niels Jensen

CEO 2010 7911

Om MLDK Mærkevareleverandørerne

MLDK Mærkevareleverandørerne er et interessefælleskab for 100 mærkevareleverandører til dansk detailhandel og Away From Home​.

Vi blev stiftet i 1968 og har siden da, arbejdet for et bæredygtigt, innovativt og effektivt marked med fair ramme- og samhandelsvilkår til gavn for de danske forbrugere​. Vi har stor fokus på at bidrage til forbrugernes adgang til et inspirerende og alsidigt mærkevareudbud i de kanaler og på de platforme, hvor forbrugerne køber vores medlemmers produkter​.

Vi tror desuden på, at et samarbejde med både kunder og vores europæiske moderorganisation (AIM) samt foreninger, politikere og organisationer er vejen frem.

MLDK Mærkevareleverandørerne

Havnegade 39