Middagsfrid er nomineret til årets trendpris

Middagsfreds moderselskab - Middagfrid - er nomineret til årets svenske trendpris. Vinderen bliver kåret i morgen i Stockholm.

Her er tale om en heftig trend. Før Middagsfrid blev lanceret fandtes der ikke hjemmeleverancer af klimasmarte råvarer med tilhørende opskrifter noget sted i verden. Nu er konceptet vokset til 4 lande, og fænomet bare vokser og vokser.

Med den megen fokus på madspild og CO2 udslip er Middagsfred det perfekte valg til familien, der gerne vil have en lettere hverdag og samtidig have god samvittighed.

• Mad, drikke

• dagligvarer
  • fødevare
  • klimasmart
  • klimavenlig
  • livvstilsmagasin
  • mad
  • madlavning
  • madlevering
  • online
  • service
  • sundhed
  • økologi
  • livsstil
  • livsstilsmagasin

Middagsfred tilbyder levering til døren af færdigplanlagte madposer med opskrifter, der giver kunderne tid til at lave god mad af højeste kvalitet og samtidig have god samvittighed. Middagsfred arbejder med stort engagement for en bevidsthed om klimasmart mad. Vi donerer også regelmæssigt madposer til trængende familier. For os er det ægte madglæde.

Familievirksomheden Middagsfrid (moderselskabet) blev grundlagt i 2007 og har i dag over 5000 kunder, 20 medarbejdere og afdelinger i Sverige, Norge, Danmark og Tyskland.

Maria Andersson

Pressekontakt Country Manager daglig drift 61318332