Identity Manager til håndtering af gæste- og medarbejderenheder for BYOD

IT-organisationer kæmper for at holde trit med en strøm af nye mobile enheder, der kræver adgang til netværket. Medarbejderne tager deres egne enheder med på arbejde og forventer trådløs tilslutning. Også gæster har deres egne enheder med, og de tager adgang til virksomhedens netværk for givet.

Identity Manager forenkler sikker gæsteadgang og enhedsstyring for enhver klient på enhver leverandørs netværk. Systemet reducerer IT-arbejdsbyrden dramatisk og sikrer en problemfri slutbrugeroplevelse.

Identity Manager-softwaren har to fuldt integrerede komponenter, der er tilgængelige fra et fælles administrator-interface:

Guest Connect styrer netværksadgang for gæster.

Smart Connect administrerer netværksadgang for medarbejdere, BYOD (Bring Your Own Device).

Identity Manager er optimeret til nem betjening af BYOD for såvel administratorer, sponsorer og slutbrugere. Systemet understøtter en bred vifte af platforme for klienter inklusive iOS, Android™, Microsoft® Windows®, Apple® Mac OS X®, Linux® og flere.

Identity Manager understøtter alle adgangspunkter, alle controllere og alle kablede switches, uanset leverandør. Fejlfri interoperabilitet med trådløse og kablede infrastrukturer fra alle leverandører giver mulighed for at udnytte eksisterende investeringer.

Funktioner:

• Fuldt integreret platform for politik- og rollebaseret styring ved trådløs/kablet netadgang

• Optimeret til nem betjening for både IT-personale og slutbrugere

• Problemfri integration med netværksinfrastruktur og klientplatforme fra flere samtidige leverandører

• Godkendelse og kryptering på enterprise-niveau

• Branchens første og mest omfattende aktivitetsovervågning og rapportering

Fordele:

• Forenkler sikker adgang for gæster og for medarbejdere med egne enheder, BYOD.

• Reducerer IT-arbejdsbyrden dramatisk

• Understøtter eksisterende infrastruktur og medarbejderes/gæsters enheder

• Beskytter netværket og følsomme data

• Sikrer passende anvendelse og understøtter revisionskrav

For hotel- og restaurantgæster understøtter Identity Manager både forudbetalt adgang og betaling med kreditkort. Det kan også integreres med en bred vifte af systemer til ejendomsadministration, strømline fakturering og administration for hotelgæsters internetadgang.

Rolle- og politik-baserede styring af trådløs/kablet netadgang giver kontrol over, hvem og hvilke enheder der får adgang – samt niveauet for den tilladte adgang. Godkendelse og kryptering på enterprise-niveau beskytter nettet og følsomme data. Identity Manager kan skaleres til at opfylde behovene i de største organisationer. Softwaren kan installeres på Meru-hardware eller som en VMware-baseret virtuel appliance. Identity Manager tilbyder også branchens første og mest omfattende aktivitetsovervågning.

• Data, Telekommunikation, IT

• access point