Cool konfirmand

Konfirmationstiden nærmer sig, og lige om lidt er det den første store dag i livet – med fest, gæster og den helt store menu. Men er der også styr på kjolen, på blazeren og på tøjet til andendagen? Det er ikke underordnet om kjolen er knælang eller gulvlang, om håret skal sættes op eller hænge fint i krøller, eller om der skal en telefon eller parfume på ønskelisten.

Tendenserne i år siger cool med cool på, når der blandes klassiske kjoler og jakkesæt med grafisk print, seje sneakers og anderledes kjolematerialer. Der vil både være looks til de klassiske og til dem, der gerne vil skeje lidt mere ud. Og så selvfølgelig de ultimative outfit-idéer til andendagstøjet.

Vi glæder os til at se dig i Lyngby Storcenter

Strik, 180,-
Only

Hvid skjorte selected konfirmation - Lyngby Storcenter

Selected skjorte, 400,-
Selected

Costbart jakke, 1.000,-
Badstore

Kjole, 795,-
& Other Stories

Viktor & Rolf, Flowerbomb 50 ml., 725,-
Matas

Panserglas, 199,-
Telenor

Sif Jakobs Jewellery armbånd, forgyldt sølv, 599,-
Center Ure

• Detailhandel

• inspiration

Forårets tendenser

De sidste udsalgsvarer er på vej ud ad døren og gør dermed plads til en helt ny sæson. Ligesom det plejer. Men en ny sæson betyder også nye tendenser, en ny forståelse for det moderne og nye IT-items, du måske ikke havde set komme. Vi har udvalgt 3 dominerende tendenser for forårssæsonen anno ’19, som du skal holde øje med og allerede nu kan integrere i din garderobe.

Tips til konfirmationen

​Lige om lidt skal du konfirmeres, og mon ikke du allerede har helt styr på tøjet, på håret, på makeuppen og på den store festmenu? Godt at høre, men har du også husket alt det praktiske, de små detaljer der gør hele forskellen? Fra bordkort, de små anretninger til kaffen, til den smukkeste gaveindpakning hvis du er gæst, som skal med til fest? Vi har samlet alt det, du måske ellers ville glemme.

Gå foråret i møde i en smuk blazer

​Blazeren er efterhånden gået hen og blevet en fast del af de fleste kvinders garderobe. Og den fortsætter med at være blandt favoritterne i forårsmoden. De nye kollektioner byder på blazerjakker i et hav af forskellige former og farver. Style blazeren sammen med matchende bukser eller over dit yndlingsoutfit. Er du i tvivl om, hvad du skal vælge, så læs med her!

Herremode - forny din forårsgarderobe

Hele vinteren går vi og drømmer om forårets lys og om lethed i garderoben, men når så den nye sæson rent faktisk er her, kan det ofte være svært at sadle om fra den mørke farvepalet til forårets lyse trends.
Læs med her, og kom let og elegant uden om enhver forårstøjkrise.
Farveleg
Forår er lig med farver. I naturen og i moden. Så start med at skrue ned for de mørke farver, og tilføj et p

Klar til sommerbryllup

Sommersolen stråler fra en skyfri himmel fyldt med fuglefløjt. Men der er også kærlighed i luften, for midt i det hele siger to mennesker ja til hinanden, imens familie og gode venner kigger på, og måske også lige kniber en lille tåre.
Det er sæson for sommerbryllupper, for der er intet bedre tidspunkt til at fejre kærligheden end når den danske sommer viser sig fra sin smukkeste og luneste sid