RENT TØJ MED MINDRE VASK: EN TIDSEFFEKTIV LØSNING, DER ER GOD FOR ØKONOMIEN

RENT TØJ MED MINDRE VASK: EN TIDSEFFEKTIV LØSNING, DER ER GOD FOR ØKONOMIEN

Det kan føles, som om vasketøjsbunken nogle gange bare vokser og vokser, mens du bruger endeløse timer i vaskerummet. Det vaskes, tørres, stryges, foldes og så gør du det hele igen et par dage senere. Det resulterer alt sammen i slidt tøj, en høj elregning og mindre tid til at gøre det, du rent faktisk kan lide. LG har kombineret damp med et smart og funktionelt design i Styler-dampplejeskabet, for at forenkle hverdagens gøremål og reducere slid på tøjet - alt det kræver er at hænge tøjet i skabet og trykke på start.

Hvis man vasker sit tøj efter brug, resulterer det hurtigt i slidt tøj og meget tid i vaskerummet, men følelsen af friskt og nyt tøj kan føles nødvendig. Et dampplejeskab kan være løsningen på problemet; Ved hjælp af damp og vibrerende bøjler opdateres og fjernes dårlig lugt. Dampen hjælper også med at reducere både folder og allergener. En skånsom løsning, der resulterer i frisk og tørt tøj med færre rynker - uden hjælp fra vaskemaskinen.

Dampskabet, LG Styler, har mange fordele, der kan lette en til tider stressende hverdag. Det er udviklet med en bæredygtighedstilgang og gør det muligt for forbrugeren at reducere antallet af vaske i maskinen, samt at reducere besøg på renseriet. Dampskabet kræver ingen rengøringsmidler eller skyllemiddel, men kun vand og bruger betydeligt mindre elektricitet og kun en brøkdel af vandforbruget end et vaskeprogram.

Ved at undgå at vaske tøj i vaskemaskinen, der ikke er direkte snavset, reduceres antallet af vaske og dermed også energi- og vandforbruget samt slid på tøjet, hvilket resulterer i en mere bæredygtig livsstil både økonomisk og miljømæssigt. LG Styler fungerer også godt til mere skrøbeligt tøj, der ellers kræver særlig behandling eller rens. En komplet løsning og perfekt supplement til vaskerummet, som med sin indbyggede vandtank og stilfulde design kan placeres stort set hvor som helst - i entreen, soveværelset eller i et walk-in closet.

Tre tips til at få tøjet til at holde længere

• Brug fnugrulle: For at undgå støvet, behåret og fuzzy tøj kan det være en god idé at have en tøjplejerulle liggende i hallen eller skabet. Ved kontinuerligt at rulle snavs og fnug væk fra tøjet forbliver de rene længere, og det er muligt at undgå vaskemaskinen i større grad.

• Vær forsigtig med kemikalier: Nogle kemikalier kan forårsage pletter eller blege tøjet, sørg for at være forsigtig med brugen af produkter som parfume, deodoranter, hårspray og lignende - da de kan beskadige tøjet.

• Brug en uldkam: For at friske uldtekstiler op og undgå indelukket tøj kan en uldkam nemt hjælpe med at holde tøjet pænt i længere tid.

LG Electronics, Inc., er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation med 87 000 ansatte fordelt på 113 kontorer rundt om i verden. LG opnåede en global omsætning på 44.229 milliarder USD i 2012. LG Electronics består af fire forretningsenheder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en af verdens største producenter af fladskærme, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Den nordiske omsætning i 2012 beløb sig til ca. 1,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.