VOYAH Free Noir er også blevet billigere at privatlease.

Markant prisfald på VOYAH Free

VOYAH Danmark sætter den store elektriske SUV, Free, ned med 200.000 kroner. Den store VOYAH Free Platinium, der tidligere kostede 599.990, koster nu 399.990 kroner. For de penge får man en knapt fem meter lang SUV med alt fra panorama soltag med ”frosting” effekt til avanceret firehjulstræk, DYNAUDIO lydanlæg, 489 hestekræfter, en rækkevidde på 500 kilometer og mulighed for at trække op til to ton.

Den store Dongfeng bilkoncern, der står bag VOYAH, er fast besluttet på at erobre markedsandele på de markeder i Europa, hvor elbilssalget er stigende, dette indbefatter bl.a. Danmark. Som konsekvens heraf, sætter VOYAH nu priserne på Free markant ned, så den store SUV med alt i udstyr kan erhverves til 399.990 kroner[1].

Alexander Bachmann, Head of Product hos VOYAH Danmark, lægger da heller ikke skjul på, at dette er en usædvanlig skarp pris i markedet:

”Når vi går ud og tilbyder VOYAH Free Platinium til bare 399.990 kroner, så ved vi godt, at vi har lagt os markant under sammenlignelige konkurrenter på markedet. Jeg har svært ved at finde en tilsvarende størrelse bil med så mange kræfter og udstyr, der kan matche os både hvad angår købspris og privatleasing. Vi gør det for at accelerere salget og for at få flere biler ud på vejene og derved sprede kendskabet til både modellen og ikke mindst mærket. Bilerne landede i april, så vi kan nu tilbyde omgående levering på de fleste varianter”.

Ved samme lejlighed har VOYAH Danmark også sænket privatleasingprisen på den absolutte topmodel VOYAH Free Noir. Den har ud over Platinium-udstyr også sort DINAMICA® taghimmel, højglans-sorte rails, frontgrill og rudelister.

VOYAH Free Noir kan privatleases over 48 måneder og med 15.000 inkluderede km årligt[2](60.000 km i hele perioden) til 29.995 kr. i udbetaling og 4.695 kr. i månedlig ydelse.

VOYAH Free står klar til prøvekørsler hos den lokale VOYAH-forhandler, som kan findes her og kan leveres omgående.

[1] Prisen er ekskl. metallak og gælder 13.05-30.06.2024, eller så længe lager haves.

[2] Der tages forbehold for pris- og afgiftsændringer samt tastefejl. Privatleasing via Drivalia Lease Danmark A/S. Priser er inkl. afleveringsgebyr på 1.150 kr., finansierings- og leveringsomkostninger samt service i perioden. Ekskl. dæk, forsikring, brændstof og grøn ejerafgift. Kaskoforsikring, positiv kreditgodkendelse og betaling via NETS forudsættes. Ved leasingperiodens udløb returneres bilen til Drivalia Lease Danmark A/S. Fra-prisener er ekskl. metallak og gælder til og med d. 30.06.2024, så længe lager haves. Pris pr. overkørt kilometer: 2,5 kr. inkl. moms. Pris pr. underkørte kilometer: 0,00 kr. inkl. moms.

Kategorier

Koncernen beskæftiger ca. 500 dygtige og ambitiøse medarbejdere, der med en agil forretningstilgang, indsigt, ordentlighed og godt købmandskab skaber forudsætningen for vores succes og samtidig er med til at skrive historien om K.W. Bruun & Co videre. www.kwbruun.com.