Gå til indhold

Pressemeddelelse -

Air France og KLM’s loyalitetsprogram Flying Blue, lancerer eksklusiv status match i Danmark.

Helt frem til slutningen af juni kan frequent flyers med frequent flyer status i Danmark nu ansøge om et  Flying Blue-statusmatch. Dette tilbud giver kunderne mulighed for at opgradere til Flying Blue Silver, Gold eller Platinum status og nyde unikke elitefordele i 12 måneder. Fordelene inkluderer accelererede optjeningsrater, prioriteret check-in og boarding, gratis valg af sæde og meget mere.

“Vi er meget glade for at kunne tilbyde danske frequent flyers muligheden for at slutte sig til Flying Blue og drage fordel af denne status match gældende indtil slutningen af juni. Dette er den første status match af sin art, så hvis du vil prøve et andet bonusprogram, er nu det rigtige tidspunkt og lige i tide til sommerferien,” siger Tom Verbugt, General Manager Air France og KLM, Nordeuropa.

Air France og KLM er medlemmer af flyalliancen Sky Team, som er blevet kåret som 'Årets Alliance' 2 år i træk ved Air Transport Awards. Flying Blue-status match inkluderer adgang til SkyTeam Lounges for Gold- og Platinum-medlemmer.**

"Fra den 1. september ser vi også frem til at byde SAS velkommen i SkyTeam", siger Tom Verbugt.

Om Flying Blue

Flying Blue er Air France-KLM Groups loyalitetsprogram. Blev oprettet i 2005 og har nu 20 millioner medlemmer verden over, som har adgang til en lang række belønninger og fordele. Medlemmer kan optjene og bruge Miles blandt et bredt udvalg af flyselskaber, kommercielle og finansielle partnere. Målet med Flying Blue er at ledsage sine medlemmer på hver rejse, hver dag. Uanset om medlemmer udforsker enden af deres gade eller de fjerneste hjørner af verden, er Flying Blue der for at løfte hvert af disse øjeblikke til uforglemmelige minder.

Ansøg:

For at ansøge kan berettigede kunder besøge flyingblue.statusmatch.com, betale det gældende gebyr og efter godkendelse blive opgraderet med det samme. Kunder, der ikke er eksisterende Flying Blue-medlemmer, kan deltage i programmet på Flying Blues websted og derefter vende tilbage for at fuldføre ansøgningen.

Besøg flyingblue.statusmatch.com for mere information.

About: Loyalty Status Co:

Loyalty Status Co er en prisvindende rejseteknologivirksomhed, der hjælper loyalitetsprogrammer verden over med at drive kundeerhvervelse, vækst og tilhørende indtægter gennem deres elitestatusprogrammer. Loyalty Status Co ejer og driver statusmatch.com platformen.

For mere information, kontakt venligst: media@statusmatch.com

* Besøg flyingblue.statusmatch.com for at få en komplet liste over kvalificerede europæiske lande

** Se venligst den fulde liste over fordele og statusprogrambetingelser på flyingblue.com

I over et århundrede har KLM Royal Dutch Airlines været pioner inden for luftfartindustrien. KLM sigter mod at være det førende europæiske luftfartsselskab inden for effektivitet, bæredygtighed og i at skabe mindeværdige oplevelser. KLM-rutenettet forbinder passagerer fra 14 gateways i Danmark, Finland, Norge og Sverige via Amsterdam Lufthavn Schiphol til verdens vigtigste destinationer. KLM er en del af Air France–KLM Group, samt medlem af den globale SkyTeam Alliance.

Pressekontakt Communication and Sustainability Strategisk marknadsöfring, branding och PR 0046 76 8787559

Pressekontakt Marknadschef Air France och KLM North Europe

København