KLM satser på tre nye destinationer i Spanien

KLM satser på tre nye destinationer i Spanien

København, 14. marts 2016

KLM tilbyder i forvejen forbindelser til storbyerne Barcelona, Madrid og Bilbao. Fra og med den forestående sommerperiode begynder KLM også at flyve danskerne til Alicante, som er en meget populær destination i Spanien. KLM flyver desuden til Valencia og det hippe Ibiza. I højsæsonen til sommer vil det hollandske flyselskab dagligt tilbyde danskerne 16 afgange til Spanien.

– Spanien er ét af de mest populære destinationer hos danskerne og derfor er vi meget glade for at kunne tilbyde danskerne tre nye spanske destinationer til sommer, siger Carina Bergqvist, kommunikationschef hos Air France-KLM.

I Danmark flyver KLM fra København, Billund og Aalborg 105 gange ugentligt, hvilket giver mange forbindelsesmuligheder videre ud i Europa og resten af verden. De nye destinationer nås via en smidig og hurtig mellemlanding i Schiphol, Amsterdam som flere gange er blevet kåret til både Europas og verdens bedste lufthavn.

Udover de nye spanske destinationer begynder KLM også at flyve til Dresden, Inverness, Southampton og Genoa. Sommeren kommer også til at byde på internkontinentale rejsemål; Salt Lake City i USA og Astana i Kazakhstan. Desuden øges antallet af afgange til de populære destinationer San Francisco, Los Angeles og Havanna.

– Ved at udvide det internationale fly-netværk kan vi i dag tilbyde rejsende i Norden at komme til 78 rejsemål i Europa og resten af verden. Vi arbejder hele tiden på at udvide netværket i overensstemmelse med kundernes efterspørgsel og de aktuelle rejse-trends, lyder det fra Paul Terstegge, nordisk chef for Air France-KLM.

Pressekontakt Communication and Sustainability Strategisk marknadsöfring, branding och PR 0046 76 8787559

Pressekontakt Marknadschef Air France och KLM North Europe

København