Husk dig selv inden hverdagens travlhed:  Velværen er også vigtig på den anden side af ferien

Nyhed -

Husk dig selv inden hverdagens travlhed: Velværen er også vigtig på den anden side af ferien

Sommeren giver os mulighed for at booste vores energi og prioritere os selv og vores velvære. Men når ferien lakker mod enden, og hverdagen så småt melder sin ankomst igen, må vi ikke glemme at gøre noget godt for os selv. Netop sådan lyder budskabet fra IKEA, der samler en række produkter, nyheder såvel som kendinge i en sommerkollektion med fokus på velvære.

Vi har alle forskellige hverdagsliv og prioriteter og dermed også forskellige behov for og måder, hvorpå vi kobler af og finder energi. Fælles for de fleste af os er dog, at sommeren er en tid, vi holder fri og bruger på at trække stikket for en stund, slappe af og tanke op. Men prioritering af at koble fra og lytte til vores behov kan dog hurtigt blive glemt i hverdagens hast og jag.

Med IKEAs sommernyheder er budskabet netop, at vi skal huske at prioritere os selv og vores velvære – også på den anden side af ferien. Vi skal booste vores liv i hjemmet. Vigtigheden af søvn er et af fokusområderne. Her introducerer IKEA en række nye sengebetræk i naturlige materialer, JUNIMAGNOLIA og SMALFRÄKEN, der kommer i fine mønstre og farver. Efter en god nats søvn skal vi skabe den helt rette start på dagen. SYMFONISK bordlampe vækker dig om morgenen med et blødt lys og musik, der stiger i volumen.

En måde at skabe velvære i hverdagen er at fylde ens hjem med beroligende farver. Særligt blå nuancer fortæller hjernen, at den skal slappe af. Derfor er det også særligt de blå farver, der er kendetegnende for de nye IKEA-produkter. STRANDMON stolen, DRÖMSK potteplante og VOLLERSLEV tæppet indrammer hjemmet i alle nuancer af blå.

Udover at skabe de rette rammer for fysisk og psykisk velvære med indretning og farver er det vigtigt at huske indeklimaet. Med FÖRNUFTIG luftrenser skaber du det optimale indeklima uden at gå på kompromis med design. Luftrenseren kan desuden placeres rundt omkring i hjemmet og stå på gulvet såvel som hænges på væggen. IKEA introducerer desuden PORJUS – en meditativ uro, der reflekterer lyset og skaber liv i rummet.

Kontakt ved spørgsmål:

PR Leader Tania Christensen