Oplev IKEAs nye nytårskollektion

Bliv klar til nytårsfesten med FRÖJDA-kollektionen fra IKEA

Forbered dig til nytårets festligheder med IKEAs nye FRÖJDA-kollektion, som indeholder alt det nødvendige til at dekorere, nyde og fejre det nye år med dine kære. Inspireret af nytårsaftens boblende ånd og det svenske sneklædte vinterlandskab, inkorporerer FRÖJDA metal, glas og tekstiler, der med et sølvhvidt tema spiller med lyset i hjemmet og bringer snelandskabets lys indenfor.

FRÖJDA er IKEAs nye nytårskollektion, der består af funklende dekorationer, elegante glas, dekorative lysestager og LED-lyskæder, der kan forvandle ethvert rum til en varm og indbydende fest. Kollektionen er designet af de svenske designere Lisa Hilland og Mikael Axelsson, som sammen har skabt FRÖJDA med fokus på både tidløst design og praktisk anvendelighed. Et fokus, der ifølge Henriette Ekholm, indretningschef i IKEA Danmark, er afgørende, når man skal dekorere et godt festbord.

- Vores nytårskollektion er designet til at passe til enhver festlig lejlighed og rummer alt, hvad man skal bruge til nytårsbordet, hvor klassisk æstetik er kombineret med moderne funktionalitet. Det er en vigtig kombination, så man kan fortsætte med at få glæde af dekorationerne igen og igen – fest efter fest, siger Henriette Ekholm.

Klassisk design med festlige detaljer

Når du planlægger en uforglemmelig nytårsaften, er det detaljerne, der skaber den perfekte fest. Uanset om du ønsker at imponere dine gæster med en smuk borddækning eller tilføje et strejf af glamour til festlighederne, giver FRÖJDA dig alt, hvad du behøver for at skabe en magisk og mindeværdig aften.

FRÖJDAs bomuldsservietter, der er lavet af overskudsmateriale fra produktionen af sengelinned, er ikke blot praktiske og nemme at vedligeholde, men også ideelle til både festlige anledninger og hverdagsbrug med deres klassiske udtryk. Og når det er tid til at skrue op for stemningen, kan du folde FRÖJDAs diskokugle ud og lade den sætte et festligt præg på aftenen – og nemt pakke den væk igen, når festen er slut.

Kollektionens champagneglas og rustfrie stålbestik er på samme måde skabt med fokus på både æstetik og funktionalitet. Champagneglassene er behagelige at holde og har en tidløs elegance med en facetslebet overflade, der får dit opdækkede bord til at glitre. Det rustfrie stålbestik er skabt til at modstå daglig brug og opretholde sin skønhed over tid, hvilket gør det til en pålidelig løsning til både hverdagens måltider og festlige anledninger.

Med sine alsidige designs tilbyder FRÖJDA-kollektionen alt, hvad du behøver til en festlig nytårsaften og til mange festlige lejligheder fremover.

Hele IKEAs nytårskollektion vil være tilgængelig i de danske IKEA varehuse fra december 2024.