Ifö badeværelse

Smarte indretningstricks der giver mere plads

Er dit badeværelse ikke den store balsal, du drømmer om? Du kan med din indretning nemt få det meste ud af selv de mindste rum, så du har god plads til dine ting og badeværelset bliver et ekstra rart sted at opholde sig.

1. Smart opbevaring

Pladsen under håndvasken er ideel til opbevaring af håndklæder, toiletpapir eller toiletartikler. I dag kan du få mange flotte badeværelsesmøbler, hvor håndvask og underskab er designet til at spille smukt sammen, så du får en flot finish. Hvis du vælger en model med skuffer, har du altid tingene lige ved hånden og det er nemt at holde orden - så du ikke skal lede efter dét, du skal bruge, på en travl morgen.

Smart og stilren opbevaring under håndvasken fra Ifö Renova, hvor både badeværelsesmøbler og håndvaske har samme moderne design, så de passer perfekt sammen. Skufferne har soft-close, hvilket giver en ekstra lækker følelse. Ifö Renova fås i flere forskellige farver – blandt andet en smuk mørkegrå, som giver en eksklusiv stemning på badeværelset.

2. Tænk alternativt

De ting, du indretter med på badeværelset kan ofte bruges til flere ting, hvilket er smart, hvis pladsen er trang. Det giver også et personligt touch i rummet. En håndklædestang kan fx også bruges til at hænge toilettasken på. Har du et skævt indhak i rummet, som er svært at udnytte, så se om du kan skære nogle hylder til og bruge området til opbevaring af småting og nips.

Med afrundede kanter på badeværelsesmøblerne og håndvaske, får dit badeværelse et roligt og moderne udtryk.

3. Udnyt højden

Hæng skabe på væggen, så du udnytter hele højden i rummet. Pladsen over toilettet er oftest fri, så udnyt dén med et lukket skab. En ekstra fordel ved at indrette på denne måde er, at rummet bliver ekstra rengøringsvenligt, fordi du nemt kan rengøre under de væghængte elementer - og hvem drømmer ikke om det?

Lige nu er det meget moderne at indrette med møbler i naturmaterialer som træ. Ifö Renova har smukke skabe og badeværelsesmøbler i børstet elm. Åretegningerne i træet giver en ekstra flot detalje, og de naturlige materialer skaber et luksuriøst og gennemført udtryk i rummet.

4. Vælg mindre møbler

Rummet føles større, når møblerne er mindre massive. En håndvask tager fx meget plads på badeværelset – så find en mindre version og vælg gerne en model med runde hjørner. Det giver et fint organisk udtryk, er mere rengøringsvenligt, og hvis du har et meget lille badeværelse, skal du heller ikke være bange for at gå ind i de skarpe hjørner.

Læs mere om møblerne fra Ifö og bliv inspireret til at indrette dit drømmebadeværelse på Ifo.dk/renova

Emner

Ifö er en del af Geberit Gruppen, der har aktiviteter verden over og er førende på markedet i Europa inden for sanitetsprodukter. Som en integreret koncern har Geberit en meget stærk lokal tilstedeværelse i de fleste europæiske lande og er derfor i stand til at levere unik merværdi inden for både sanitetsteknologi- og badeværelseskeramiksektorerne.

Produktionskapaciteten omfatter 29 produktionsanlæg, hvoraf de 6 har oversøiske placeringer. Koncernens hovedkvarter ligger i Rapperswil-Jona i Schweiz. Geberit har mere end 12.000 medarbejdere i over 50 lande og genererede en nettoomsætning på 3,1 mia. CHF i 2019. Geberit er børsnoteret på SIX Swiss Exchange siden 1999. Geberit har været børsnoteret på SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Der er omkring 50 ansatte i Geberit i Danmark.

Anja Hellberg

Pressekontakt Partner & Kommunikationsrådgiver +45 28 58 80 76
Nina Slothuus

Pressekontakt Head of Marketing Danmark +45 24 44 34 93

Caroline Cecile Olesen

Pressekontakt Kommunikationsrådgiver PR 22257976

Ifö, Inspireret af naturen

Ifö er et af de ældste og mest populære brands på danskernes badeværelser med et bredt sortiment af toiletter, håndvaske, møbler og bruseløsninger. Produkterne er produceret i Sverige, hvor Ifö har arbejdet med badeværelser i over 80 år. Ifö er en del af Geberit Group, som er markedsleder inden for sanitetsprodukter i Europa.

Lægårdsvej 26
8520 Lystrup