Gå til indhold
Hyundai INSTER lanceres i starten af det nye år, men kan allerede nu bestilles til priser fra 179.995 kr.

Hyundai er klar med priser på den elektriske minibil, INSTER

Hyundais nyeste model, INSTER, der netop er blevet finalist til Årets Bil i Danmark, er en rummelig og veludstyret elbil med en rækkevidde på op til 370 km. INSTER lanceres i Danmark i starten af det nye år, men priserne er allerede klar. Priserne starter ved 179.995 kr.

Med INSTER løfter Hyundai den lille bil til et nyt niveau: En kompakt elbil med overraskende rummelighed, masser af udstyr og høj sikkerhed. INSTER lanceres i starten af det nye år, men kan allerede nu bestilles til priser fra 179.995 kr. Selvom bilen er kompakt, sikrer den lange akselafstand en imponerende rummelig kabine med god plads til fire personer. Den fleksibel indretning gør INSTER yderst praktisk og anvendelig i hverdagen, hvilket sammen med dens rummelighed, høje udstyrs- og sikkerhedsniveau gør den attraktiv for mange.

INSTER fås i to forskellige batteristørrelser: Standard-batteri på 42 kWh med 97 hk, som har en rækkevidde på op til 320 km og tilbydes til priser fra 179.995 kr. Long-range-batteri på 49 kWh, der yder 115 hk og har en rækkevidde på op til 370 km og tilbydes til priser fra 191.995 kr.

Begge batteristørrelser kan oplades med 11 kW (AC), hvor opladning fra 10-100% tager cirka 4 timer på 42 kWh-modellen og 4 timer og 35 minutter på 49 kWh-modellen. Ved brug af hurtigopladning (DC-ladning) med 120 kW eller højere tager opladningen fra 10-80% cirka 30 minutter under optimale forhold, uanset batteristørrelse.

Højt udstyrsniveau som standard
Hyundai INSTER kommer i tre forskellige udstyrsvarianter: Essential, Advanced samt en Cross-version der følger senere. Allerede med Essential-versionen får man et højtniveau af standardudstyr.

Essential inkluderer bl.a. en 10.25” digital instrumentering og en 10.25” touchskærm med indbygget navigation, adaptiv fartpilot med Stop & Go, Bluetooth, klimaanlæg, bakkamera og OTA-opdatering, uden at kræver et besøg på et Hyundai-værksted samt Bluelink.

Med Bluelink-appen kan man bl.a. forvarme eller nedkøle bilen på forhånd, se opladningsstatus under opladningen og starte eller stoppe opladningen. Bilen er desuden udstyret med el-klapbare sidespejle med varme, Smart Key, der gør det nemt og bekvemt at få adgang til bilen uden at skulle tage nøglen op af lommen eller tasken, belyst opladningsport, aktiv vognbaneassistent, skiltegenkendelse, motorvejsassistent samt automatisk nødbremse med fodgænger- og cyklistgenkendelse samt drejefunktion. Yderligere omfatter udstyret parkeringssensor i bag, vognbaneassistent med følgefunktion.

Med udstyrsvarianten Advanced får man desuden varme i forsæder og rat, parkeringssensor både for og bag, LED-forlygter til nær- og fjernlys med projektørlinse, kunstlæderdetaljer på midterkonsol, armlæn til fører samt automatisk nedblændeligt bakspejl samt en trådløs opladningsdock integreret i midterkonsollen.

Som de andre modeller fra Hyundai har INSTER også 5 års garanti uden kilometerbegrænsning.

Se priser og udstyr for hele INSTER-modelprogrammet her

Kategorier

Alle ovenstående tekniske data og priser er gældende på tidspunktet for udgivelsen af pressemeddelelsen – og kan blive ændret. Specifikationer og funktioner nævnt i denne pressemeddelelse kan variere afhængigt af land/region.

Hyundai Danmark er et selskab under Nic. Christiansen Gruppen med hovedsæde i Kolding. Hyundais dna er et stærkt design samtidig med en driftssikker kvalitet, som bakkes op af mærkets unikke 5 års garanti uden kilometerbegrænsning.

Hyundai tog hul på en ny epoke med elbilen IONIQ 5, der agerer spydspids i mærkets e-mobilitet. IONIQ 5 er starten på en helt ny familie af ebiler, der med tiden vil dække mange forskellige segmenter.

Annegrethe Skovby

Pressekontakt PR Manager 42 14 11 59

Om os

Som et topmoderne bilmærke står Hyundai for udvikling af innovative, stærke og veludstyrede biler til konkurrencedygtige priser. Derudover er vi i særlig grad kendt for vores enestående 5 års garanti uden kilometerbegrænsning. Hyundai er i front i udviklingen af bæredygtige biler inden for el, hybrid og brint. De seneste år har igangsat en modeloffensiv indenfor SUV-segmentet med modeller som KONA, TUCSON og Santa Fe, men også modeller som i10, i20 og i30 er populære hos danskerne. Med elbilen IONIQ 5 har Hyundai har taget hul på en ny epoke. IONIQ 6 er den seneste skud på stammen i IONIQ-familien. En banebrydende, elektrisk sedan med imponerende rækkevidde og hurtige ladetider. Det er ikke for sjov, at den er udnævnt som Årets Bil i Verden 2023 – nøjagtig ligesom IONIQ 5 blev året forinden. IONIQ 5 var starten på en helt ny familie af elbiler, der med tiden ville dække mange segmenter. Den næste i rækken bliverden store SUV, IONIQ 7. Den bliver IONIQ-familiens hidtil største bil – en fuldt elektrisk og avanceret SUV, som er designet ud fra konceptbilen 'SEVEN', som blev præsenteret på AutoMobility LA i november 2021.

Hyundai Danmark

Korsvej 1