De tre bedste egenskaber som jeg elsker ved stiksaven

De tre bedste egenskaber som jeg elsker ved stiksaven

Dine bønner er blevet hørt, og nu kommer den manglende brik i din værktøjspark: stiksaven! Den sætter ikke bare helt nye standarder for performance, sikkerhed og præcision. Den passer også til alle dine skæringsopgaver. Bruger du i forvejen vores 22 V-batterier? Disse er kompatible med stiksaven. Det er også værd at nævne, at stiksaven har et T-formet greb, som vi er helt vilde med!

Men har den egentligt været værd at vente på? Vores Cordless Product Manager, Morten Jensen, kommer her med sin vurdering af det efterspurgte værktøjs tre bedste egenskaber...

1) TEKNOLOGI

Hvad er det, der er så specielt ved dette værktøj, som har været ventet på med længsel? For det første har den et lavt vibrationsniveau, som sikrer et højt sikkerhedsniveau, så du kan arbejde i længere tid, hvilket er en vigtig faktor for dette ofte anvendte værktøj.

Uanset om du skal skære i komposittræ på op til 150 mm, spånplader eller i aluminiumsprofiler, er stiksaven det rigtige valg til opgaven, da værktøjets innovative alsidighed gør dig i stand til at skære præcise og komplicerede udskæringer.

Kort sagt er stiksaven formidabel til at skære forskellige former i en bred vifte af materialer! (Men jeg er nok ikke helt objektiv i min vurdering).

Hvad så med batteritiden, spørger du måske? Tja ...

2) 22 V-BATTERIPLATFORM

Det vil glæde dig at høre, at stiksaven er kompatibel med Hiltis 22 V-batteriplatform. Disse lette og hurtigtladende batterier er designet, så de passer til stiksaven og giver en perfekt balance og samme ydeevne som værktøj med ledning, så du ikke skal spilde tid på at flytte rundt på ledninger eller risikere at snuble over dem!

Det betyder, at du kan vende og dreje stiksaven, som du vil, og lave komplicerede udskæringer uden at blive hæmmet af en dinglende ledning eller bekymre dig om at komme til at skære den over. Med denne batteriplatform behøver du ikke at være urolig for manglende performance, nedetid eller ekstra reparationsomkostninger. Du er godt dækket ind.

3) KONTROL

T-grebet gør stiksaven nem at håndtere og giver dig fuld kontrol, når du laver komplicerede udskæringer (du ved garanteret, hvilke jeg mener) og skærer retvinklede hjørner, spidse vinkler og præcise udskæringer. Men nu må vi ikke glemme en af de helt store fordele, nemlig at du kan begynde at skære midt i materialet. Bare bor et hul, stik klingen igennem, og giv den gas!

Kombinationen af en høj performance, fremragende skæreresultater, en kompakt størrelse og et lavt tyngepunkt gør stiksaven nem at håndtere i alle positioner. Den får arbejdet gjort, er behagelig at bruge og giver mere plads på hylden til resten af dit værktøj!

Det er de tre egenskaber, som jeg sætter størst pris på ved den nye batteristiksav. Tag fat i din Hilti Account Manager, besøg din nærmeste Hilti Store, eller gå blot ind på vores website og book en demonstration, og fortæl mig, hvad du synes bedst om.

Flere oplysninger