Ladies Affairs lancerer medlemsportal: Støt sårbare kvinder og børn hver måned

Ladies Affairs lancerer medlemsportal: Støt sårbare kvinder og børn hver måned

Siden 2013 har Ladies Affairs, med Laura Petersen i spidsen, arrangeret kvartalsvise velgørenhedsevents, som støtter op om sårbare kvinder og børn. Nu kan man blive medlem for 29 kr. om måneden og dermed blive en af det gode formåls faste støtter.

Laura Petersen, som er stifter af Ladies Affairs og Copenhagen Charity Week (CCW), lancerer nu Ladies Affairs’ nye medlemsportal: For 29 kr. om måneden kan man støtte op om arbejdet for sårbare kvinder og børn. Samtidig får man løbende adgang til rabatter og andre goder fra foreningens mange spændende partnere.

Ladies Affairs er en frivillig forening stiftet i 2013, der støtter sårbare kvinder og børn. Foreningen afholder kvartalsvist et velgørenhedsevent, hvor adskillige prominente og kendte kvinder samt et stærkt ambassadørkorps samles til en begivenhedsrig aften. Fokus er især på bæredygtige modeauktioner som omdrejningspunkt for indsamlinger, og siden stiftelsen er der indsamlet 998.000 kr.

”At være sårbar kvinde eller barn betyder, at man er blandt samfundets mest udsatte. Sårbarheden er således den paraply, der dækker over de skæbner, som kæmper en brav kamp hver dag. Det er mennesker, som har det lidt hårdere end andre i en verden og et samfund, der ellers synes at tilgodese sin næste. Børn er ekstra sårbare, hvis man ikke i familierne og børnenes dagligdag støtter op om dem, og det er et særligt vigtigt budskab for os at formidle,” forklarer Laura Petersen og fortsætter:

”Jeg tror på, at vi sammen kan give de sårbare kvinder og børn håbet, viljestyrken og livsglæden tilbage, selv når det ser allermest håbløst ud. Tro kan flytte bjerge. Men det kræver også udvikling af den frie tanke, meningsudveksling, dannelse af værdier og kultur og – ikke mindst – politisk handling.”

Sponsorer, private donorer, ambassadører oggode samarbejdspartnere er altafgørende for Ladies Affairs’ eksistens. Det er ikke mindst derfor, at den nye medlemsportal nu lanceres:

”Selvom Ladies Affairs’ formål er alvorligt, er det vores målsætning, at alle vores støttemedlemmer får en følelse af positivitet, næstekærlighed og håb, så alle medlemmer kan mærke den værdi, som de hver især er med til at skabe.”

Læs mere om Ladies Affairs på www.ladiesaffairs.net

For yderligere informationer om Ladies Affairs, Copenhagen Charity Week eller samarbejde, kontakt venligst:
Laura Petersen, CEO (+45) 53 62 21 28 laura@ladiesaffairs.net

Om Ladies Affairs

• Mærkesager
    Ladies Affairs har valgt at støtte og samarbejde med øvrige NGO’er som Kræftens Bekæmpelse, Støt Brysterne, Make-A-Wish Ønskefonden, Støt Soldater & Pårørende, Landsforeningen mod spiseforstyrrelser og selvskade, Red Barnet, der ligeledes er nogle af vores mærkesager og samarbejdspartnere.
  • Forening
    Ladies Affairs er en frivillig forening stiftet i 2013, der støtter sårbare kvinder og børn. Ladies Affairs afholder kvartalsvist et velgørenhedsevent, hvor adskillige prominente og kendte kvinder samt vores stærke ambassadørkorps samles til en begivenhedsrig aften.
  • Formål
    Formålet for deltagerne er blandt andet at styrke det sociale netværk og skabe muligheder for at etablere nye relationer og støtte op omkring den gode sag sårbare kvinder og børn. Netværk, inspiration, modeauktion og velgørenhed er således omdrejningspunkterne for de forskellige events.

Ladies Affairs’ bestyrelse:

• Mai Manniche