Jobskifte: Ringkøbings eksklusive kurbadshotel opruster med stærk marketingprofil fra LEGOLAND og Scandic Hotels

Rasmus Frimodt er ny salgs- og marketingchef for Fjordgaarden i Ringkøbing, som åbnede et nyt, eksklusivt kurbad i juni. Frimodt kommer fra en stilling som salgs- og marketingkoordinator hos LEGOLAND Hotel & Conference. Hans fornemste opgave bliver at styrke brandingen af Fjordgaardens nye status som kurbadsdestination.

Når 31-årige Rasmus Frimodt kaster sig over opgaven med at markedsføre Fjordgaarden og Ringkøbing-hotellets nye, eksklusive kurbad, vil han nyde godt af den solide erfaring fra sine tidligere jobs.

Tidligere har Frimodt nemlig været Sales & Marketing Coordinator hos LEGOLAND Hotel & Conference og Sales Manager hos Scandic Hotels.

Desuden har han bl.a. en diplomuddannelse i Digital Marketing og en bachelorgrad i International Hospitality Management.

Behovet for mental wellness er steget pga. Corona-krisen

Rasmus Frimodt glæder sig til at sætte sit præg på den udvikling, som Fjordgaarden startede i sommeren 2020 med åbningen af det nye kurbad.

”Med sit kurbad har Fjordgaarden indtaget en stærk position som turismedestination – både nationalt og internationalt. Min fornemste opgave bliver dermed at positionere Fjordgaarden som et attraktivt afslapningsmekka, der på alle niveauer matcher den stigende efterspørgsel på ferier og ’getaways’, der kan pleje den mentale wellness,” fortæller Frimodt og fortsætter:

”Behovet for at kære om sig selv og vende fokus indad er blevet markant større blandt danskerne på grund af Corona-krisen, og det er lige præcis dét behov, man kan man få stillet på Fjordgaarden.”

Tagpool, fire saunaer og en stor kurbadshave

Fjordgaarden er ét ud af blot 16 kurbadshoteller på tværs af hele Danmark, Sverige og Nordtyskland. Kurbadet rummer blandt andet en tagpool, fire saunaer og en stor kurbadshave.

Desuden har hotellet sin egen restaurant, som leverer udsøgte gastronomiske oplevelser, der så vidt muligt er sammensat af lokale, økologiske råvarer.

Både restauranten og kurbadet opererer bæredygtigt. Dette sker blandt andet gennem den konkrete drift såvel som gennem begrænsning af madspild og anvendelse af 100% veganske skønhedsprodukter.

HAVE A/S

Stine Albrechtsen