Afspejl din personlighed: hansgrohe Xarita Lite spejle passer perfekt til hansgrohe håndvaskområdet både i form og farve, mens de imponerer med enkel betjening og høj kvalitet med lang levetid.

Xarita Lite badeværelsesspejle i rundt eller SoftCube-design

Spejlet og lyset har en grundlæggende betydning for en indbydende og funktionel indretning af badeværelset. Derfor præsenterer hansgrohe nu en række nye badeværelsesspejle af høj kvalitet. hansgrohe Xarita Lite spejlene fås med ramme i mat sort eller mat hvid, der harmonerer med et stort antal hansgrohe armaturer og brusere. De fås både i rundt og SoftCube design og passer dermed sømløst ind ved ethvert håndvaskområde.

hansgrohe Xarita Lite Q spejl med lodret LED-belysning

Til forskellige rum og behov

Ved at tænke på badeværelset som en helhedsoplevelse imødekommer hansgrohe en vigtig tendens blandt kunderne. De ønsker sig et badeværelsesmiljø, hvor produkterne passer sammen både visuelt og funktionelt og ikke stammer fra et hav af forskellige leverandører. Xarita Lite designspejlene passer perfekt sammen med de nye hansgrohe Xanuia vaske og Xelu Q-seriens møbler og vaske samt et bredt udvalg af hansgrohe håndvaskarmaturer. Spejlenes aluminiumsramme fås i mat sort eller mat hvid og kan således afstemmes med hansgrohe vandhanen eller møbelgrebene. Den energieffektive LED-teknologi skaber en stemningsfyldt lysoplevelse i toppen eller i siderne af spejlet. På de cirkulære Xarita Lite spejle går lyset hele vejen rundt og skaber en flatterende effekt. Det runde spejl fås med en diameter på 700 mm eller 900 mm, mens SoftCube-varianterne med vandret eller lodret LED-belysning fås i bredder fra 360 til 1.200 mm.

hansgrohe Xarita Lite spejle i forskellige varianter

Intuitiv lysstyring letter hverdagen

Alle designvarianter findes til betjening med vægafbryder eller infrarød sensor. Sidstnævnte byder på lysdæmperfunktion, så lysstyrken kan tilpasses fra gang til gang. Takket være memory-funktionen husker spejlet den senest valgte lysstyrke næste gang, spejlet tændes. Den automatiske sluk-funktion sørger for, at der ikke bruges strøm unødvendigt, og indbygget spejlvarme forhindrer spejlglasset i at dugge efter badet.

Bæredygtig og sikker

Alle Xarita spejle er CE-godkendte, og spejlglasset er 100 % genanvendeligt. De energibesparende LED-pærer i energiklasse C har en levetid på over 36.000 timer – det svarer til ca. 65 års brug, hvis lyset er tændt 90 minutter om dagen. Enkeltkomponenter som LED’er, strømforsyning og betjeningsdel kan udskiftes, og dermed forlænges spejlenes levetid endnu mere. Dertil kommer, at Xarita spejlene er velegnede til vådrum og opfylder IP44.

Xarita Lite S spejl på komplet hansgrohe-badeværelse

Mærket hansgrohe

hansgrohe står for helhedsoplevelser på badeværelset, der forener vand- og energibesparende teknologier med intelligente funktioner og kvalitet med lang levetid. Med tidløse og innovative premiumprodukter understøtter mærket en bæredygtig livsstil og forvandler de daglige rutiner med vand til ekstraordinære oplevelser. Med en unik pionerånd skaber hansgrohe – sammen med den mangeårige samarbejdspartner PHOENIX – indretninger og produktløsninger til badeværelser og køkkener, som beriger hverdagen med mere design, komfort og nydelse. I den internationale Hansgrohe Group står premiummærket hansgrohe for produktion, markedsføring og distribution af brusere, brusesystemer, bad- og køkkenarmaturer, badeværelsestilbehør, møbler, sanitet og køkkenvaske. hansgrohe. Life is waterful.

Med sine mærker AXOR og hansgrohe er Hansgrohe Group, som har hovedkontor i Schiltach/Baden-Württemberg, Sydtyskland, en førende virksomhed inden for innovation, design og kvalitet i bad- og køkkenbranchen. Virksomheden, der blev grundlagt i 1901, giver vandet form og funktion med sine armaturer, brusere og brusesystemer. I kombination med sanitet og badeværelsesmøbler tilbyder virksomheden individuelle designmuligheder fra ét og samme sted til helhedsoplevelser på badeværelset. Virksomhedens 123-årige historie præges af opfindelser, såsom den første håndbruser med forskellige stråletyper, det første køkkenarmatur med udtrækstud og den første justerbare bruserstang. Med over 20.000 aktive beskyttede rettigheder står Hansgrohe Group for kvalitetsprodukter med lang levetid og for ansvarlighed overfor mennesker og miljø. Bæredygtig produktion af ressourcebesparende produkter er centralt i virksomhedens aktiviteter over hele verden. Ved at udvikle innovative teknologier til armaturer og brusere er det målet for Hansgrohe at beskytte vandet som ressource samt at begrænse og tilpasse sig klimaforandringerne under produkternes brugsfase. Som del af sin gennemgående bæredygtighedsstrategi vil Hansgrohe i 2030 have udstyret alle sine vandførende produkter med vandbesparende teknologier under initiativet ”ECO 2030”. 35 datterselskaber, 21 salgskontorer og kunder i over 150 lande gør virksomheden til en pålidelig partner over hele verden. Mærkerne og produkterne under Hansgrohe Group er præmieret med over 700 designpriser siden 1974. Produkterne fra Hansgrohe Group anvendes i projekter verden over – f.eks. på velkendte krydstogtskibe, i luksuriøse 5-stjernede- og boutique-hoteller, i internationale metropoler, i ekstraordinære kurbade, eksklusive badeværelser i hytter og luksusvillaer, offentlige faciliteter og i utallige private hjem. Den høje kvalitetsstandard sikres med produktion på Hansgrohe Groups otte egne fabrikker, hvoraf fire er i Tyskland og én i hhv. Frankrig, Serbien, USA og Kina. I 2023 omsatte Hansgrohe Group for 1,406 mia. euro (10,5 mia. kr.), og virksomheden beskæftiger ca. 5.400 medarbejdere på verdensplan, heraf over 60 procent i Tyskland.