Goodyear indleder den europæiske Drive Results-tour 2023 med et stop i Danmark på Transport 2023, hvor de vil præsentere deres stærke pakke til transportflåderne

• Den interaktive showroomstruck Goodyear Drive Results besøger messen Transport 2023 i Herning den 20.-22. april.
  • På grund af den overvældende succes det seneste års tid udstiller Goodyear igen Goodyear Total Mobility, hvor der fokuseres på støtten til flådeoperatørernes ønsker om bæredygtighed og vækst.
  • I den nydesignede showroomtruck kan du opleve Goodyears innovative dæk, de avancerede mobilitetsløsninger og de nye apps til flådeadministration
  • Touren varer otte måneder, og trucken besøger 15 europæiske lande

Goodyear begiver sig snart ud på en imponerende turné med focus på erhvervskøretøjer. 2023-udgaven af Drive Results-touren skal besøge 15 lande i Europa mellem april og november. Touren begynder i Danmark, og herefter besøger Goodyears nye Drive Results-showroom en række events i Europa.

Transportmessen 2023 i Herning, som er en af Skandinaviens førende transportmesser, giver Goodyear mulighed for vise hele paletten af tilbud inden for Total Mobility konceptet. Fra ende til anden er trucken designet til at hjælpe flåderne med at forbedre deres effektivitet og konkurrenceevne samt gøre dem mere bæredygtige ved hjælp af Goodyears integrerede produkter og mobilitetsløsninger.

Interaktiv showroomstruck, hvor du kan opleve Goodyear Total Mobility

Goodyears intention med Drive Results-touren er at adressere flådernes udfordringer og vise, at effektive og bæredygtige løsninger ikke behøver at indebære komplekse kompromiser i forhold til indtjeningen. Det interaktive showroom er blevet nydesignet fra ende til anden siden 2022-touren, så man nu kan tilbyde kunderne en medrivende oplevelse og et omfattende overblik over Goodyears produkter og løsninger. For at give de besøgende en stærkere oplevelse, indeholder Drive Results-showroomet nu en spændende blanding af fysiske og virtuelle funktioner.

De besøgende kan ikke blot opleve de nyeste dæk, men også alle mobilitetsløsningerne som Goodyear TPMS, Goodyear CheckPoint og Goodyear DrivePoint. De er alle forbundet med moderne web- og mobilapps, der indeholder databehandling og viser Goodyears evne til at støtte transportflåderne i fremtidens krævende transport-økosystem.

Touren følger en stram tidsplan, hvor der skal besøges en række events, lige fra Goodyear FIA European Truck Racing Championship (ETRC) til specialudstillinger om lastbiler, flåder og logistik.

Efter det første stop i Danmark ved Transport 2023 i Herning går turen til en række forskellige udstillinger, der fokuserer på logistik. Efter indtagelse af en af de bedste pladser i den første runde af Goodyear FIA ETRC-sæsonen i Misano, Italien, vil den være til stede ved alle sæsonens løb2.

Maciej Szymański, Marketing Director Commercial Europe, Goodyear, siger: “Goodyear Total Mobility har et bredere sigte end blot dæk, da tilbuddet består af en række skræddersyede start-til-slut-løsninger, der forbedrer flådens effektivitet og konkurrenceevne og hjælper dem med at nå deres bæredygtighedsmål.
I det, der til stadighed er et udfordrende økonomisk miljø, er flåderne nødt til at fungere på højeste niveau. Jeg er derfor glad for, at vi endnu engang kan præsentere vores løsninger samlet via en specialdesignet showroomstruck, som nok skal give hver eneste besøgende en fantastisk oplevelse.”

Besøg Goodyear på Transport 2023 den 20.-22 april i Hal C2504.

Goodyear er en af verdens største dækproducenter. Goodyear beskæftiger omkring 74.000 personer og har 57 produktionssteder i 23 lande verden over. Virksomhedens to innovationscentre i Akron, Ohio og Colmar-Berg i Luxembourg arbejder målrettet på at udvikle state-of-the-art-produkter og tjenester, der sætter standarden for teknologi og performance i industrien. For yderligere oplysninger om Goodyear og virksomhedens produkter, se www.goodyear.com/corporate.