Garmin lancerer Approach S62 førsteklasses golfur

Garmin lancerer Approach S62 førsteklasses golfur

Garmin International, Inc., en del af Garmin Ltd. (NASDAQ: GRMN) lancerede i dag det førsteklasses GPS-golfur Approach S62 med fuldt farvedisplay, der samler vigtig information om banen direkte på håndleddet.

Approach S62 har et større display, som er nemmere at læse, samtidig med at uret har et elegant design, der bliver bemærket i klubhuset: Den 1,3 tommer store farvetouchscreen – 17 procent større end den tidligere model - kan læses i sollys og har en ridsefast keramisk urkrans. Med en række funktioner, der kan forbedre golfspillet, tilbyder Approach S62 funktioner som PlaysLike Distance, visning af hazarder og Virtual Caddie, der analyserer vigtige faktorer som vind, hastighed, banens layout og golfspillerens tidligere slag til at foreslå den bedste kølle til hvert slag. Approach S62 bliver fremvist i Garmin-standen (#1813) ved dette års PGA Merchandise Show i Orlando, 22.-24. januar.

”Approach S62 giver golfspillere adgang til essentiel golfinformation som intet andet ur på markedet med et udseende, der passer til mere end klubhuset,” siger Dan Bartel Garmins Vice President of Consumer Sales på verdensplan. ”Takket være vores nye indbyggede Virtual Caddie og detaljerede baner kan Approach S62 omdannes til en caddie, der kender dig og 41.000 baner i hele verden.”

Approach S62 skiller sig ud med sin præcise evne til at lægge en strategi og finjustere golfspillerens runde. Når golfspillere strander med et blindt slag og ikke kan se flaget, viser Approach S62’s PinPointer-funktion spillerne flagets nøjagtige retning. Uret bruger PlaysLike Distance-funktionen til at justere afstande, så der tages højde for slag op og ned ad bakke. Med Hazard View kan golfspillere hurtigt scrolle gennem hvert hazard på kortet for at få korrekte oplysninger om afstande og vide, hvad de skal undgå under spillet. Takket være Green View-funktionen, viser uret hver enkelt greens ægte form, uanset hvor spilleren befinder sig på banen og gør det muligt at trække og slippe flaget for større præcision. Derudover anvender Approach S62 en Autoshot Round Analyzer til at måle og gemme slagenes distancer1. Den effektive måling af spillet kan parres med et Approach® CT10 golfkølletrackersystem (tilbehør) for at booste sporingen af detaljerne i spillet.

Entusiastiske spillere kan få endnu mere indsigt i deres spil, når de parrer Approach S62 med Garmin Golf-app, der giver adgang til den nye golfpræstationsside. Statistikker bliver beregnet i appen og efterfølgende sendt til uret, så brugere kan se deres handicap, nøjagtighed på fairway og greens og tilgå succesrate for slag. Appen giver endda en analyse af slagudvikling og giver spillere mulighed for at deltage i ranglister og turneringer med andre spillere verden over.

Approach S62 tilbyder et omfattende sæt af funktioner, der rækker langt ud over golfbanen, med forbedret håndledsbaseret pulsmåling2, der måler intensiteten af brugerens træningsaktiviteter. For bedre at kunne måle den enkeltes overordnede sundhed og fitness er der en Pulse Ox Sensor3 i uret, som kan estimere blodets iltmætningsniveau. Uret har også smart-notifikationer4, der gør det muligt at modtage e-mails, sms’er og påmindelser direkte på uret, aktivitetstracking og forudindlæste aktivitetsprofiler for løb, cykling og svømning. Uret byder også på Garmin Pay, en kontaktløs betalingsfunktion, som gør det nemt at betale med Approach S62 og bruge mindre tid i køen og mere tid på golfbanen.

Golfspillere kan få glæde af Approach S62’s lange batterilevetid, der kan holde op til 20 timer i GPS-tilstand og op til 14 dage i smartwatch-tilstand. Takket være Garmins Quickfit® remme kan urets udseende nemt ændres med nye remme i læder, silikone, nylon eller titanium. Golfspillere kan også downloade tilpassede urskiver, apps og widgets i Connect IQTM Store.

Approach S62 er tilgængelig i løbet af 1. kvartal med en vejledende udsalgspris på DKK 4.599. Læs mere på garmin.com/golf.

Approach S62 er den seneste nyhed fra det stadigt voksende Garmin outdoor-segment, der udvikler teknologier, som kan forbedre og fremme en sund og aktiv livsstil. Uanset om brugerne elsker at vandre, gå på jagt, trail-løbe, cykle på mountainbike, spille golf eller dykke, er Garmins outdoor-udstyr essentielle redskaber til alle outdoorentusiater – uanset niveau.

I mere end 30 år har Garmin været en frontløber inden for GPS-teknologi, trådløse enheder og applikationer, der er designet til folk med en aktiv livsstil. Garmin arbejder inden for fem primære forretningsområder: vejnavigation, luftfart, sport, marine og outdoor.

Besøg Garmins presserum på garmin.com/newsroom for mere information, eller følg med på facebook.com/garmin, instagram.com/garmin, twitter.com/garmin, eller youtube.com/garmin.

1 Placering og boldkontakt kan have indflydelse på den automatiske registrering af slag. Put registreres ikke. Nogle slag som eksempelvis chipping tæt på greenen registreres muligvis ikke.

2Se Garmin.com/ataccuracy.

3Dette er ikke medicinsk udstyr og kan ikke anvendes til at diagnosticere eller monitorere sygdomme. Se Garmin.com/ataccuracy. Pulse Ox er ikke tilgængelig i alle lande.

4Når det parres med en kompatibel smartphone; se Garmin.com/ble

5Se tilgængelige lande, betalingsmetoder og bankinformationer på Garmin.com/GarminPay/banks

Om fremadrettede udtalelser:

Denne pressemeddelelse indeholder fremadrettede udsagn om Garmin Ltd. og dets virksomhed. Disse udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. De fremadrettede begivenheder og omstændigheder, denne meddelelse omhandler, kan risikere ikke at forefalde og de faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, som kan påvirke Garmin, herunder, men ikke begrænset til de risikofaktorer, der er anført i årsrapporten i formular 10-K, for året der sluttede den 31. december 2011, indgivet af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31.983). En kopi af denne formular (10-K) er tilgængelig på www.garmin.com/aboutGarmin/invRelations/finReports.html. Ingen udsagn om fremtiden kan garanteres. I fremadrettede udsagn gælder kun pr. den dato, hvor de er fremsagt og Garmin påtager sig ingen forpligtelse til offentligt at opdatere eller revidere fremadrettede udsagn, hverken som følge af nye oplysninger, fremtidige begivenheder eller på anden måde.