Byd velkommen til fenix 7 serien fra Garmin

Byd velkommen til fenix 7 serien fra Garmin

Den helt nye fēnix 7 serie er skabt for ultimativ ydeevne og udholdenhed samt indeholder henholdvis; et nyt touchscreen-design plus knapkontrol, avancerede træningsværktøjer, solenergiforstærkede modeller med forlænget batterilevetid og indbygget lommelygte til fenix 7X-modeller.

Schaffhausen, Switzerland /18. januar, 2022/Business Wire — Garmin® International, Inc., en del af Garmin Ltd. (NYSE: GRMN), annoncerer i dag fēnix® 7 serien, den næste generation af den førende solarforstærkede multisportsurserie, der er forbedret for at hjælpe atleter og eventyrere med at præstere deres bedste. fēnix 7 serien, der er skabt til at forbedre atletiske præstationer dag ud og dag ind, forbedrer den pålidelige 5-knaps-grænseflade med en responsiv touchscreen, og tilføjer ligeledes nyskabende elementer til Garmins træningsfunktioner, multi-band positionering og multi-kontinent kortlægning, alt integreret i et robust design. Og med avanceret solopladning, der giver forlænget batteritid, kan brugerne nyde mere tid til eventyrene mellem opladninger. Se produktvideoen her.

”Vi har viet os til at hjælpe atleter med at forfølge deres passioner siden introduktionen til fenix for 10 år siden, og vi forbliver standhaftige i vores mission om at bringe innovativ teknologi til deres håndled,” udtaler Dan Bartel, Garmins vicepræsident for globalt forbrugersalg. ”fēnix 7 serien bringer banebrydende trænings- og multisportfunktioner til dit håndled. Med dets seneste designopgradering og Garmins bedste præstationsmålinger samt sundheds- og helsetracking, giver fēnix 7 ambitiøse atleter alt, hvad de har brug for til toppræstation.”

Performance design

Udført til robust pålidelighed af førsteklasses materialer som titanium og safir, kommer fēnix 7 serien i tre størrelser og er blevet redesignet til ultra-holdbarhed med forstærkede remholdere og metalknapbeskyttere. Pålidelige knapper matcher med en responsiv ny touchscreen, der forbedrer den daglige smartwatch-interaktion og kortnavigation. De kraftfulde 5 knapper samt touchscreen muliggør en hurtig og intuitiv interaktion med de topografiske kort, hvilket giver sikker ”off-grid” situationsbevidsthed. Med introduktionen af Sapphire Solar modellerne behøver brugerne ikke at vælge mellem solceller og et ridsestærkt safirglas, som de tidligere gjorde i fēnix 6-serien. Det opdaterede fenix-design maksimerer soloverfladearealet for øget effektivitet, herunder fordobling af udnyttelsen af solenergi fra fēnix 6 til fēnix 7 i smartwatch-tilstand. De solcelleaktiverede fēnix 7X modeller kan bruges endnu længere mellem opladningerne og har en batterilevetid på op til 5 uger i smartwatch-tilstand samt op til 5 dage i GPS-tilstand.

fēnix 7X introducerer en integreret håndfri multi-LED lommelygte, der er hurtig adgang til. Denne multifunktionelle arbejdslampe er en game-changer for sport, eventyr og i det daglige. Under opsætning af en lejr i mørket vil et rødt eller justerbart hvidt lys oplyse vejen for større synlighed og give bevidsthed om omgivelserne. Med løbetilstand aktiveret vil lyset matche en løbers kadence, hvor den skifter mellem hvidt og rødt under hvert armsving, så løberen selv kan se samt blive set af andre, og tage hvert skridt med selvtillid.

Avanceret træning

Tag din træning til næste niveau med sportsapps der inkluderer alt fra bouldering til bjergbestigning til styrketræning osv. Dertil er der værktøjer til optimal ydeevne herunder:

• For at undgå udbrændthed giver det nye Real-Time Stamina værktøj atleter mulighed for at overvåge og tracke deres anstrengelsesniveauer under en løbetur eller cykelaktivitet.
  • Den nye Visual Race Predictor funktion tager højde for løbehistorik og løberens overordnede kondition for at give estimater og indsigt i løb, og hvorledes træningen skrider frem.
  • Efter træningen tager Recovery Time Advisor højde for træningsintensitet og andre faktorer såsom stress, den daglige aktivitet samt søvn for at estimere antallet af timers hvile, der er nødvendig for at restituere ordentligt før endnu en træningssession med samme anstrengelse.
  • Daglige træningsforslag anbefaler den næste træning baseret på den aktuelle træningsbelastning, træningsstatus og det generelle konditionsniveau.

Pålideligt værktøj

fēnix 7 serien er proppet med Garmins fulde pakke af navigationsfunktioner og understøtter alle større satellitsystemer sammen med det ekstra L5-frekvensområde for forbedret nøjagtighed i udfordrende GPS-miljøer. Alle fēnix 7 ure kommer med forudindlæste SkiView™ kort og 42.000 golfbaner. Standard- og Solarmodellerne giver mulighed for at downloade TopoActive-kort fra alle regioner i verden. Sapphire Solar modellerne indeholder forudindlæste TopoActive-kort til netop din region og giver også brugerne mulighed for at downloade enhver region fra hele verden. Spar kostbar tid på løbsdagen med den nye Up Ahead-funktion, der giver den nøjagtige placering for hjælpestationer, stier, næste sving osv. Ved brugerdefinerede checkpoints viser en dataside præstationsmålinger, der inkluderer den kommende distance og højdeforøgelse – med en oversigt over den næste strækning med valgfrie hviletimer – alt sammen i et forsøg på at hjælpe atleter med at styre deres tid under konkurrencen.

Hverdagsbrug

Uret er designet til at blive båret hele dagen, hver eneste dag og derfor indeholder fēnix 7 serien 24/7 sundheds- og wellness-værktøjer, herunder Pulse Ox, håndledsbaseret puls, vejrtræknings- og stresstracking samt Garmins wellness-indsigt, der giver et indblik i Body Battery™, fitnessalder og avanceret søvnovervågning. Efter søvn, kan du se, hvor meget tid, der blev brugt i hvert søvnstadie, og få personlig indsigt i, hvordan aktiviteter, stressniveauer og sengetider påvirkede den gode nattesøvn med en score fra 0-100. Når uret er parret med en kompatibel smartphone, kan du modtage notifikationer direkte på dit håndled med mulighed for at slå det til eller fra under en aktivitet. Sikkerheds- og sporingsfunktioner giver ro i sindet, mens du træner udendørs via en automatisk hændelsesdetektion og manuelt udløste assistancealarmer, der begge sender en besked med brugerens placering i realtid til nødkontakter. Brugerne kan få adgang til Garmin Pay™ kontaktløs betalingsløsning og nyde musikafspildningslister fra streamingtjenester såsom Spotify®, Amazon Music og Deezer, der kommer forudindlæst på fēnix 7 serien gennem den nye Connect IQStore On Device. Den nye Connect IQ Store On Device giver brugerne mulighed for at opdage anbefalede apps og installere via Wi-Fi direkte på uret, ingen telefon er nødvendig.

Tilgængelige modeller inkluderer fēnix 7S, fēnix 7 og fēnix 7X med mulighed for standard (ikke-solar), Solar og Sapphire Solar versioner, og har en vejlende pris, der starter ved DKK 5.499.

For mere information kan du besøge Garmins virtuelle presserum, eller følge os på facebook.com/garmindanmark, instagram.com/garmindenmark eller Garmin Youtube.

1 Solar opladning, forudsat slid hele dagen med 3 timer om dagen udendørs i 50.000 lux forhold

2 Ansvarsfraskrivelse for GPS-tilstand: Solopladning, forudsat brug ved 50.000 lux-forhold

3 Dette er ikke et medicinsk udstyr og er ikke beregnet til brug ved diagnosticering eller overvågning af nogen medicinsk tilstand; se Garmin.com/ataccuracy. Pulse Ox er ikke tilgængelig i alle lande.

4 Når den er parret med en kompatibel smartphone. For krav og begrænsninger for sikkerheds- og sporingsfunktioner, se Garmin.com/safety.

5 Se aktuelt understøttet land, betalingsnetværk og udstedende bankoplysninger

6 Kræver premium-abonnement hos en tredjeparts musikudbyder

Denne udgivelse indeholder fremadrettede udsagn om Garmin Ltd. og dets forretning. Sådanne udsagn er baseret på ledelsens nuværende forventninger. De fremadrettede begivenheder og omstændigheder, der er diskuteret i denne udgivelse, forekommer muligvis ikke, og faktiske resultater kan afvige væsentligt som følge af kendte og ukendte risikofaktorer og usikkerheder, der påvirker Garmin, herunder, men ikke begrænset til, de risikofaktorer, der er beskrevet i det årlige Rapport om formular 10-K for året, der sluttede den 26. december 2020, og kvartalsrapporten på formular 10-Q for kvartalet, der sluttede den 25. september 2021, indsendt af Garmin til Securities and Exchange Commission (Kommissionens filnummer 0-31983). En kopi af Garmins Form 10-K og Q3 2021 Form 10-Q kan downloades fra https://www.garmin.com/en-US/investors/sec/. Ingen fremadrettede udsagn kan garanteres. Fremadrettede udsagn taler kun fra den dato, hvor de er fremsat, og Garmin påtager sig ingen forpligtelse til offentligt at opdatere eller revidere nogen fremadrettede udsagn, hvad enten det er som følge af ny information, fremtidige begivenheder eller andet.