Gå til indhold
FUCHS BlueEV EDF 5930 - en helt ny Premium Performance elektrisk isolerende transmissionsolie

FUCHS BlueEV EDF 5930 er en helt ny Premium Performance elektrisk isolerende transmissionsolie, udviklet specielt til hybriddrivlinjer i erhvervskøretøjer fra MAN og SCANIA.

FUCHS BluEV EDF 5930 er udviklet til at opfylde de nyeste krav og er baseret på udvalgte baseolier og topmoderne additivteknik. Moderne hybridkøretøjer indeholder en lang række forskellige komponenter, friktions- og tætningsmateriale. Takket være sin unikke formulering sikrer produktet en glimrende kompatibilitet med disse komponenter.

FUCHS BlueEV EDF 5930 er officielt godkendt af MAN og SCANIA, blandt andet i kraft af en glimrende beskyttelse mod kobberkorrosion og slitage.

Godkendelsen: MAN M 3703, SCANIA STO EV

Fås i 20 l

Niels Højer

Pressekontakt Managing Director FUCHS Denmark +45 29100400

FUCHS LUBRICANTS DENMARK ApS er en del af en global koncern med tyske rødder, der udvikler, producerer og distribuerer en bred vifte af smøremidler og relaterede specialiteter.
I tæt samarbejde med vores kunder udvikler vi innovative og skræddersyede smøremiddelløsninger til alle typer af industrier såsom bilindustrien, fremstillingsindustrien, byggeri & entreprenør, energi- og transportsektoren, fødevareindustrien, skovbrug, stål-, metal- og cementindustrien og meget mere.
FUCHS er verdens største uafhængige leverandør af innovative smøremiddelløsninger til stort set alle industrier og applikationer. Vi er 6.000 medarbejdere i over 50 lande, som alle deler det samme mål: at holde verden i gang med både bæredygtighed og effektivitet i fokus.

Strandvejen 125